Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spoorverbreders / spacers 240
#1
Ik wil mijn achterwielen wat naar buiten laten komen. Vroeg mij af welke spoorverbreders / spacers ik hier voor nodig heb. En tot hoever ik naar buiten kan gaan.

Ik weet niet of het van belang is. Maar er zitten nu 240 Turbo velgen onder. (zie foto)

[Afbeelding: 360.jpg]
Antwoord
#2
Met gewone spacers een paar mm. 5 is vind ik zelf nog netjes. Meer hou je voor m'n gevoel te weinig draad over.
Met van die wheeladapters kan je zo ver gaan als je zelf wil... maar je spoorbreedte verandert dan behoorlijk wat eigenlijk niet mag.
Antwoord
#3
De achterwielen van de 240 vallen naar binnen vergeleken de voorwielen en deze wil ik in lijn brengen met de voorwielen. (Of zelfs iets verder als dat kan) Maar dan word het inderdaad een wheeladapter. Maar om een goede te kunnen kiezen zou ik de hoeveelheid MM willen weten. Kan me niet voorstellen dat er niemand dit gedaan heeft hier op het forum Big Grin
Antwoord
#4
Je kan toch meten hoeveel ruimte je over hebt in je wielkasten? De horizontale afstand tussen het breedste stuk van je wiel en de binnenkant van je wielkast is het maximum. Maar als ik zo de foto bekijk heb je meer dan voldoende ruimte voor de boel aan gaat lopen...

Waarom wil je alleen achter verbreden? En waarom wil je verbreden? Voor de looks?
Antwoord
#5
Mijn ervaring is dat het al vrij snel gaat aanlopen... niet aan de bovenkant maar voorin de wielrand.
Antwoord
#6
Omdat de wielen niet in een lijn staan. Voorwielen staan verder naar buiten dan de achter wielen. Puur voor het zicht wil ik deze gelijk hebben of achter iets breder. (ben ik nog niet over uit)
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zelf spacers demonteren vooras? Polaris 6 6.004 1 April 2016, 13:38
Laatste bericht: Polaris
  17inch propus velgen op een 240 welke maat spacers t5joost 4 4.362 20 February 2012, 23:51
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  spacers voor 240 turbo gezocht Walter S 12 8.466 25 August 2006, 21:08
Laatste bericht: Bozzma

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)