Berichten: 6.717
Topics: 162
Lid sinds: Aug 2006
Voorveren zou je kunnen oplossen met een zelfde systeempje; sleufje in de veerschotel slijpen en vast zetten met een slangklem, liefst op 2 plekken per schotel.
Maar ik vermoed dat je gewoon afgeslepen veren op de vooras hebt zitten ipv verlangingsveren.
Berichten: 122
Topics: 12
Lid sinds: Aug 2013
Dopski schreef:Voorveren zou je kunnen oplossen met een zelfde systeempje; sleufje in de veerschotel slijpen en vast zetten met een slangklem, liefst op 2 plekken per schotel.
Maar ik vermoed dat je gewoon afgeslepen veren op de vooras hebt zitten ipv verlangingsveren.
nee, zijn nieuwe intrax veren onder gegaan!
maandag gaan er Bilstein B6 onder en dan kijken of die de verlaging wel aan kunnen, zou tot 40 mm goed moeten gaan.
Marco
Volvo 244 GLE USA met 2.3i ombouw.
Berichten: 122
Topics: 12
Lid sinds: Aug 2013
Inmiddels is de 244 goedgekeurd, met de bilsteins zit de veer beter op zn plek.
Deze schokbrekers zijn een goede cm korter dan de originele dus sluiten de veren beter op.
Mooie bijkomstigheid was dat er al 1 schokbreker lek was dus geen overbodige ingreep zowieso!
VOMD bedankt weer voor de snelle en vakkundige service!
Marco
Volvo 244 GLE USA met 2.3i ombouw.
Berichten: 1.292
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Beter!
Hier ook b6 nu
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km