Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wegenwacht en pechhulp? Anwb/Routemobiel/Alliance
#1
Dag heren en dames.

Ik ben nieuw in de oldtimer-volvo-wereld en mag mij vanaf volgende week de gelukkige eigenaar noemen van een mooie 244 ('75).

Wij, mijn vrouw en ik, rijden al jaren een keurige Golf, en deze Volvo wordt onze tweede auto. (voor mij wordt die Golf natuurlijk de tweede auto, maar dat weet zíj niet Wink
Golf staat op naam van mijn vrouw, met een ANWB lidmaatschap.
De Volvo komt op mijn naam.. je raadt het al, mijn vraag: Waar kan ik mijn pechhulp het beste regelen??
(Wij zijn tevreden over de wegenwacht van de anwb, maar misschien is het anders als we een oldtimer gaan rijden?!)

Jullie ervaring?

Bij voorbaat dank!
Groeten
Antwoord
#2
Routemobiel accepteerd geen auto's ouder 15 jaar, dus ik zou gewoon bij de ANWB gaan.
Antwoord
#3
Welkom hier, en je zit nog om de hoek ook.. Ik heb mijn verzekering bij KNAC, en da's inclusief de WW-diensten, ook al enkele keren gebruik van 'mogen' maken..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#4
Ik ben met al mijn oude bakken al 11 jaar lid van de ANWB. Vrijwel elke monteur daar vind oude wagens mooi 'omdat het weer eens wat anders is dan al die elektronische onzin'. Vooral met oude Kadettjes en Volvo's krijg je vaak 'aah wat mooi, die heb ik ook nog gehad' te horen. Op een goede oplossing en een praatje kun je bij de ANWB vaak wel rekenen is mijn ervaring tot nu toe.
Antwoord
#5
Gewoon anwb wegenwacht inderdaad. Hou je m'n broer ook aan het werk Wink
Verder adviseer ik altijd nieuwe contactpuntjes, een condensator, en evt. een brandstof pomp in het handschoenkastje te bewaren.
Antwoord
#6
Hier staat het ANBW abo op naam van mijn vriendin. Zij rijdt ook het meest met de auto en als we ver weggaan zijn we toch met zn tweeen.
Ben nog nooit stil komen te staan de afgelopen 7 jaar.
Antwoord
#7
Dankjulliewel!
Na aanschaf zal ik wat foto's posten.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  244 in ANWB kampioen BartJu 0 1.695 10 September 2018, 14:08
Laatste bericht: BartJu

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)