Als je de scherpe uitsteeksel had gezien, zou je wellicht overtreffende trappen hebben gebruikt voor mijn kwalificaties. "Vlijmscherp Ãn levensgevaarlijk", dat is het, en niet anders. Voor het overige kunststof idem dito!
Zo snel mogelijk wegdoen dat gevaarlijke hok. Levensgevaarlijk idd, niet meer van deze tijd. En dan niet verkopen natuurlijk maar naar de sloop brengen. Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand anders au aan zijn vingertje krijgt.
Arjan. schreef:Zo snel mogelijk wegdoen dat gevaarlijke hok. Levensgevaarlijk idd, niet meer van deze tijd. En dan niet verkopen natuurlijk maar naar de sloop brengen. Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand anders au aan zijn vingertje krijgt.
Lol!
Die scherpe uitsteeksels knallen meteen kapot als die tegen je scheenbenen etc komen. In crashtests hoor je er eigenlijk nooit over, daar zullen heel wat redenen voor zijn. Bovendien: het gaat om auto's die op z'n minst 22 jaar oud zijn, dus gaan lopen huilen over de veiligheid van plastic onderdelen (die al jaren niet meer gemaakt worden) is ook dan overdreven vind ik.
20 February 2015, 07:45 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 February 2015, 08:44 door 244dl.)
[ATTACH=CONFIG]4113[/ATTACH]Op het scherpst van de snede, de opmerkingen hier, volvolvo van stekeligheden. Waag er een praktijktest aan: ram de restanten niet tÃgen maar Ãn je scheenbeen "etc".
Schakel van tevoren de hulpdiensten uit, bel de bloedbank, (zorg voor opvang), houd je niet reanimerenverklaring gereed, schrijf je in in het donorregister, verwittig familie en allebei je vrienden, nodig ze alvast uit voor deelname aan de koffietafel, waar ook nog iets óp staat, dit gratis af te halen proefpakketje bijvoorbeeld.
244dl schreef:[ATTACH=CONFIG]4113[/ATTACH]Op het scherpst van de snede, de opmerkingen hier, volvolvo van stekeligheden. Waag er een praktijktest aan: ram de restanten niet tÃgen maar Ãn je scheenbeen "etc".
Schakel van tevoren de hulpdiensten uit, bel de bloedbank, (zorg voor opvang), houd je niet reanimerenverklaring gereed, schrijf je in in het donorregister, verwittig familie en allebei je vrienden, nodig ze alvast uit voor deelname aan de koffietafel, waar ook nog iets óp staat, dit gratis af te halen proefpakketje bijvoorbeeld.
En jij denkt dat er in een nieuwe VW Polo, Audi A3, Astra, V40 of weetikveelwat nergens meer hard plastic zit? Heb je ook cijfers van aantal verkeersdoden die niet gevallen zijn doordat ze een ruit/betonblok/houten object in het gezicht kregen maar gedood zijn door een stukje plastic?
Het is oud spul en hobby, shit happens wat er in oekraine gebeurt etc lijkt me erger..
Bovendien je hebt kleren aan en je zegt dat het afbreekt als je ermee in aanraking komt bij bijvoorbeeld een botsing breekt het dus af en door je kleding kan het niet penetreren heb je geen kleding aan kan je een schrammetje oplopen plijster erop en het bot van je arm dat uitsteekt door de aanrijding lekker laten zitten want dat komt niet door het plastic.
Mensen, wat een sarcasme allemaal. Het is geen fokforum hier...
244dl, ik denk serieus dat je geen kans maakt bij een claim of klacht. Ik vind het ook wat ver gaan eigenlijk.
25 jaar oud spul (ook al is het new old stock) is zonder garantie, daar doe je niets aan.
Maar goed: als je het echt zo gevaarlijk vind, zal iets anders moeten verzinnen.
Net als mensen met oldtimers zonder gordels: die bouwen alsnog gordels in. Misschien kan je het wrappen of met stof bekleden. Dan blijven de scherven bij elkaar igv een ongeluk. (ik verzin maar iets)
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
carbonwrappen en schilderen. word het hooguit een blauwe plek
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken