Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geen reactie op PB in verkoop deel van dit forum
#1
Er wordt een setje virgo's aangeboden in het verkoop deel van het te koop gedeelte. Nu probeer ik al diverse keren die persoon te bereiken via PB want anders kan niet, mits men een tel nr of E-mail heeft achtergelaten. Het verkoop deel is immers geblokkeerd dus ben ik afhankelijk of men ziet dat hij/zij een PB heeft gehad. Ik vindt deze manier van in contact komen wel een beetje vaag. Ik weet niet of het mogelijk is dat je middels een E-mail een melding krijgt dat je PB hebt, maar rechts bovenin zie ik wel is een 1 of een 2 staan en dan blijk ik al enige tijd geleden een PB te hebben gehad van iemand. Aangezien het mij dus niet altijd opvalt en als men ook zijn instelling niet zo heeft ingesteld (als dat kan) dat hij of zij een E-mail bericht krijgt met de mededeling u heeft een PB van Volvolvo dan is het niet vreemd dat ik geen reactie krijg. Zo'n zelfde situatie heb ik al een keer op dit forum gehad met een setje corona's echter deze persoon had dan wel zijn E-mail adres in zijn verkoop topic gezet maar ook daar geen reactie maar daar kan dit forum niets aan doen, maar ook hier weer, er wordt niet gereageerd op PB's

Ik weet niet of er meer gebruikers last van dit probleem hebben. Maar ik vindt het uitermate vervelend als ik geen contact kan krijgen met de verkoper.

Gr Rene
Antwoord
#2
Citaat: Ik weet niet of het mogelijk is dat je middels een E-mail een melding krijgt dat je PB hebt

Zoiets?

[ATTACH=CONFIG]3290[/ATTACH]


[ATTACH=CONFIG]3289[/ATTACH]

Op deze manier krijg ik altijd keurig een mail EN een notificatie (popup) op het forum als ik een nieuw PB heb.


Bijlagen Afbeeldingen
       
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#3
Ja die zocht ik, gelijk aangepast.

Dank u
Antwoord
#4
Als ik in het te koop gedeelte wil reageren op iets wat te koop staat krijg ik de melding :

je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Ook krijg ik geen gewone reageer knop te zien alleen die met reageer met citaat.
Dit terwijl ik gewoon netjes ben ingelogd op de site.

In de andere onderdelen van de site kan ik wel gewoon reageren.
Antwoord
#5
In 'te koop' kun je niet reageren. Dit is gedaan om onderlinge ergernissen en discussies over prijzen en off-topic geouwe**** te voorkomen. Zo hebben de modjes geen dagtaak aan het opschonen van deze topics. Volkomen normaal dus, voor vragen kun je de verkopende partij gewoon een pb'tje sturen.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
#6
Volvo 142 B23 schreef:In 'te koop' kun je niet reageren. Dit is gedaan om onderlinge ergernissen en discussies over prijzen en off-topic geouwe**** te voorkomen. Zo hebben de modjes geen dagtaak aan het opschonen van deze topics. Volkomen normaal dus, voor vragen kun je de verkopende partij gewoon een pb'tje sturen.

Met de juiste instelling van je PB zie je idd wanneer je een reactie krijgt op het aangebodene, maar als de verkoper meerdere keren in zijn verkoop topic aangeeft "niemand interesse" en ik heb meerdere malen hem een PB gestuurd (gaat om de verkoper van de corona's) en hij heeft net zoals ik zijn instellingen niet goed staan, ja dan kun je wachten tot je een ons weegt maar dan verkoop je ze nooit en wacht de koper geduldig op zijn bericht. Dus aan de ene kant begrijp ik waarom er voor gekozen is om dit deel te sluiten voor commentaar maar het heeft ook zo zijn beperkingen vind ik als we leunen op alleen maar reageren via PB. Ik zou voorstellen doe er een geldig E-mail adres bij of tel nr. En misschien is er en mogelijkheid dat je kan zien of de verkoper je PB heeft gelezen net zoals dat bij een E-mail bericht kan, dan heb je in ieder geval het idee hij of zij heeft het gelezen.
Antwoord
#7
Mee eens. Ik reageerde op daddyphilipsen. Ik doe veel vanaf tapatalk (iPhone app voor fora). Ook daar is het niet duidelijk dat er een pb is. Toch zou ik ook niet snel mijn email vermelden ivm grote hoeveelheden spam die je dan kunt verwachten. Telefoonnummer is het makkelijkste denk ik.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
#8
Volvo 142 B23 schreef:Mee eens. Ik reageerde op daddyphilipsen. Ik doe veel vanaf tapatalk (iPhone app voor fora). Ook daar is het niet duidelijk dat er een pb is. Toch zou ik ook niet snel mijn email vermelden ivm grote hoeveelheden spam die je dan kunt verwachten. Telefoonnummer is het makkelijkste denk ik.

Misschien zorgt dit draadje er dan wel voor dat men weer even wakker geschud wordt en even zijn instellingen checkt.
Antwoord
#9
Ik denk dat het de verkoop van de aangeboden auto's onderdelen ed niet echt bevordert maar ja als daar voor gekozen is dan zij het zo.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Data limiet op forum? BartJu 9 537 8 December 2023, 14:40
Laatste bericht: Madman
  Oude links binnen forum Grey240Polar 23 22.907 8 February 2017, 14:38
Laatste bericht: TheSaint77
Lightbulb Forum opnieuw online TheSaint77 0 2.887 3 January 2017, 12:13
Laatste bericht: TheSaint77
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 5.839 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Ik kan geen pb sturen? Kenny49 2 5.115 14 April 2016, 18:09
Laatste bericht: Kenny49
  Update Forum TheSaint77 34 18.612 26 March 2016, 23:34
Laatste bericht: Dopski
  Richtlijnen Forum / nettiquette TheSaint77 2 12.307 3 September 2014, 12:56
Laatste bericht: Dopski
  geen enters? boedr 8 7.623 5 May 2013, 22:13
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 13.746 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  geen onderwerpen in rubriek? patrick2wd 3 4.061 21 October 2011, 12:15
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)