Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grille
#1
Ik ben toch nog niet helemaal te spreken over mijn grille, dus ik denk erover om een nieuwe aan te schaffen (weer een zwarte of een chromen GLE-grille, daar ben ik nog niet uit.) Waar kan ik die het beste kopen? Ik heb meerdere malen iets Duitsch voorbij zien komen, maar ik kan het niet meer vinden...
Antwoord
#2
heb er nog wel eentje liggen, komt van een 245 GL uit 1985 :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#3
Met alleen een chromen randje zeker?
Antwoord
#4
Toch nog gevonden, die Duitschers:

http://www.w-und-g.de/willkommen.htm

149 euro kost een grille daar. Maar die dingetjes waar die drie palletjes onderaan invallen, die moet ik ook (althans twee ervan). Is dat nog ergens te koop?
Antwoord
#5
149 euri :twisted: Voor dat geld kun je er 2e hands een stuk of 20 kopen denk ik.. Neem gewoon je oude grill even mee op bezoek naar een sloop, misschien dat je daar een goede vervanger vind.
Antwoord
#6
Inderdaad, gewoon naar de sloop. Ik was eergister bij Staal in Groningen, en daar een perfecte aluminium radiator voor m'n automaat opgehaald voor maar 50 euro. En er stonden wel een stuk of 100 volvo's te wachten met perfect materiaal er in.
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord
#7
De sloop is ook een optie, natuurlijk. Geen idee wat er hier in de buurt van Dordrecht zit, in Rotterdam weet ik er wel een paar. Gaat wel weer een hoop tijd in zitten... (Tijd is geld, voor degenen die dit nog niet wisten.)

Maar of ik daar ook zo'n mooie GLE-grille kan vinden...
Antwoord
#8
Zo'n chrome-ding Confusedhock: ?! Zonde van je GLT vermomming...
Antwoord
#9
GLTE wordt het dan...
Antwoord
#10
Ik had eens een 1983 240 GL sedan, met neusje, moest ik in de ankers, omdat een Renaultje volkomen onnodig op zijn rem ging voor een in de verte aankomende auto van rechts.
Gevolg : koplamp kapot en de grille in stukjes.
Nieuw was te duur, dus op zoek naar een gebruikte, uiteindelijk eentje gevonden bij : Elferink Hfl. 50.- en die stuurde hem voor dat bedrag ook per post op.
De volgende dag was hij reeds afgeleverd, ik pak hem uit, was het nog een Turbo- grille ook.
Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vervangen logo grille? Van Schellen 0 1.508 6 October 2018, 11:58
Laatste bericht: Van Schellen
  Bevestiging B20 badge grille 142 bartboos 4 3.192 9 December 2014, 22:30
Laatste bericht: Jambon
  Voor welk type is deze Grille Van Schellen 7 3.430 14 September 2012, 09:14
Laatste bericht: v700r
  Welke grille is dit? henqui 16 7.197 10 March 2011, 23:45
Laatste bericht: henqui
  De grille zit los geestschrijver 7 4.075 6 May 2006, 17:55
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)