Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Olietemperatuur
#11
nou nou nou Wolffmans! Niet zo denegrerend hè. Die wagen is echt OK hoor ! Ik vind het nog steeds jammer dat je hem wil wegdoen. Maarja...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#12
TheSaint77 schreef:nou nou nou Wolffmans! Niet zo denegrerend hè. Die wagen is echt OK hoor ! Ik vind het nog steeds jammer dat je hem wil wegdoen. Maarja...

Dank voor die lovende woorden. Maar ten aanzien van die temp-voeler die een Turbo zou moeten hebben is het een auto die alles ongeveer niet heeft wat anderen weten dat hij wel zou moeten hebben. En andersom.
Antwoord
#13
Wellicht hebben ze het mis. Die van jou heeft ook geen 'turbo-failure' lampje in zn dash. Is het eigenlijk wel een originele Turbo!? :-P
Zie ook de volgende link AUB:

http://forum.volvolvo.nl/viewtopic.php?p=2437#2437
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#14
En waarom wil je 'm nu eigenlijk weg doen? Ik heb je dat volgens mij al eerder gevraagd, maar je hebt nog nooit geantwoord... Big Grin
Antwoord
#15
Allen hartelijk bedankt voor je reactie.
Morgen ga ik zo'n 300 kilometer rijden en zal de temperatuur eens goed in de gaten houden en hier rapporteren.
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
#16
TheSaint77 schreef:Wellicht hebben ze het mis. Die van jou heeft ook geen 'turbo-failure' lampje in zn dash. Is het eigenlijk wel een originele Turbo!? :-P

...... Sprakeloos ....... maar goed ik zal er even op in gaan. Natuurlijk is het een originele Sweden Turbo. Alleen waren al die rare dingen die alle andere mensen wel hebben op en heb ik een uitloop exemplaar. Gebouwd in 1984, geleverd eind 1984 en begin 1985 op kenteken gezet. Een van de allerlaatsten ...... en Turbo failure? wat is dat ...... ken ik niet.

Divadi schreef:En waarom wil je 'm nu eigenlijk weg doen? Ik heb je dat volgens mij al eerder gevraagd, maar je hebt nog nooit geantwoord...
Volgens mijn vrouw drukt het verbuik te zwaar op de tegoeden en er zit geen airco in. Wel in een 940 of 960 en die verbruiken veel minder volgens haar. (Vrouwenwijsheid, verkregen op verjaardagen e.d.)
Dus als de Turbo weg is ZAL ik een 9-serie zoeken MET Turbo (LPT en doe er een HPT bij) en zij denkt dan dat dat zuiniger is. Mij best ....
Antwoord
#17
245T Wolff schreef:Volgens mijn vrouw drukt het verbuik te zwaar op de tegoeden en er zit geen airco in. Wel in een 940 of 960 en die verbruiken veel minder volgens haar. (Vrouwenwijsheid, verkregen op verjaardagen e.d.)
Dus als de Turbo weg is ZAL ik een 9-serie zoeken MET Turbo (LPT en doe er een HPT bij) en zij denkt dan dat dat zuiniger is. Mij best ....

Slimme vrouw heb jij Sibrand, zij heeft gelijk. Mijn 940 LPT met ECC is zuiniger dan mijn 240.
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
#18
Zuinigheid is een zwaar overschat concept...... :?:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar moet de sensor voor de olietemperatuur? Vaan 2 3.086 20 July 2005, 13:06
Laatste bericht: Ticcie

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)