Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stekkertrekker
#1
Er is een woud van goedkope en dure Stekkertrekkers. Wie heeft ervaring met dit gereedschap? Wat werkt over het algemeen goed?

[Afbeelding: 9eefacbaaf5b8ece8c42ae0947908131.jpg]
[Afbeelding: cd78de64186d5e6732580d96a54a8263.jpg]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord
#2
Werkt super die alie bos, minder sterk dus als je dit dagelijks doet kan je beter de duurdere kopen, alleen is dat dan direct 30 x zo duur ;-)
Maar ik ken een hele grote groep mensen die deze alie dingen heeft en naar tevredenheid gebruikt.
Antwoord
#3
Bij de titel van dit topic dacht ik even dat agrarisch Nederland electrisch ging rijden, maar daar ging het dus niet over.... Wink
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#4
Nee, dat zijn trekkerstekkers ...
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord
#5
En is er iemand die heel tevreden is met deze stekkertrekker? Er is bijvoorbeeld een TE-224 die speciaal is voor GM/Opel. Bij deze TE-225 staat dat hij geschikt is voor EC-stekkers. [Kom er niet achter wat dat zijn...]
Geen idee wat er in 240 wordt gebruikt. Mijn idee is dat er heel diverse soorten stekkers worden toegepast. Wie weet hier meer van? Ik wil niet iets kopen en er dan achterkomen dat ik alsnog enorm sta te kl**ien om die kabeltjes eruit te krijgen.  Angry Ben altijd erg voor gereedschap waar ik blij van wordt!

[Afbeelding: 9389_TE-225_0.jpg]
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)