Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
electrische ramen
#11
ik verwacht dat de veer nodig is om niet alleen het gewicht, maat ook het kantelen tov de plaatsing van het kruis in de deur.. en het is zeker niet verkeerd om de rubbers waarin het geheel glijd te checken.. desnoods een paar jongere Polar exemplaren, zal ongetwijfeld passen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#12
raymond de polar versies hadden toch altijd 4 deuren :O?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
#13
Laurens Zondag schreef:raymond de polar versies hadden toch altijd 4 deuren :O?
maakt voor de geleiders toch niet uit.. anders bovenin doorsnijden en een stukje ertusschen.. rupsje 'siliconencarterpanpakking' ertussen, plakbanje erover, uurtje later zit de boel aan elkaar.. kun je ook meteen die extra tochtrubbers monteren, die zijn er ook alleen maar in 4deurs..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#14
ahh op die fiets.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)