Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weekaanbieding Aldi: Luchtgereedschap
#1
Voor iedereen die erop aast: Vanaf a.s. zaterdag bij de Aldi: >>>Linkje<<<
`88 245, B230K, M47
Antwoord
#2
haha, toch maar even bij van cranenbroek kijken martin.... het kan nog goedkoper
Antwoord
#3
Krantje krijg ik ook. Maar de Aldi zit bij mij bijna om de hoek (Dubbeldamseweg) en de dichtstbijzijnde (pfffhhh) Cranendonk in Dongen.....
`88 245, B230K, M47
Antwoord
#4
ja ikweet ;D

gelukkig kom ik geregeld langs dongen
Antwoord
#5
242-turbo schreef:haha, toch maar even bij van cranenbroek kijken martin.... het kan nog goedkoper

Aldi geeft wel op veel producten 3 !! jaar garantie Smile Dat is ook wel wat waard.
Antwoord
#6
iig toch langs Dongen om een compressor, die van Aldi trekt het niet.. en meteen een waterafscheider en olievernevelaar erbij, anders gaat het met het gereedschap ook mis.. wordt vaak snel gekocht (verkocht) maar onderhoud vergeten..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#7
Spijkerpistool, luchtsleutel en slang worden voor me gekocht
nou nog eens op zoek naar een compressor met een groooooot vat.
Antwoord
#8
groot vat, phuh. ik heb een 3pk compressortje van van cranenbroek met 25 liter oid. daar hangen 2 gastanks aan waarop ik uitkom op ongeveer 200liter

die gastanks kun je nog eens ergens anders kwijt of mobiel gebruiken (cirquit etc)
Antwoord
#9
das waar ja, maar het duurt wel ff voordat ie die liters gevuld heeft... als het nu een 2cilindertje is wordt het interessant..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#10
ik heb al zes pitten in de auto, dat is al duur genoeg Wink

nog een keer ergens zo'n 2 cilindertje op de kop tikken inderdaad, zijn alleen zo duur 300+
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)