Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lelijke deuk door botsende buurvrouw
#1
Tijdje geleden heeft een buurvrouw haar Aygo achteruit tegen de baksteen geploft. Net in het scherm achter het achterwiel (ongeveer het enige niet schroefbare paneel).

Uiteraard haar fout en erkend door haar verzekeraar. Nu is de 240 geen knoop waard natuurlijk maar ik wil hem gewoon netjes wel gemaakt hebben.

En dan kom je in de wondere wereld terecht van verzekeraars en autoschadeherstel... Na zelf twee herstellers te hebben afgewezen (want het zo veel makkelijker om leasebak-bumpers te vervangen en daar teveel geld voor op te strijken) en zo'n lastig oud hok als een 240.. ' Als daarnog maar onderdelen voor te krijgen zijn meneer' ....

Dan heb ik hem al hangen. Die bedrijven zoeken het gewoon niet om mijn youngtimer op de weg te houden. Doei dus.

Ik sta nu op het punt om de derde waar ik al een afspraak mee heb gemaakt ook maar af te bellen. ' Want meneer, de verzekeraar wil dit en de verzekeraar wil dat en WIJ overleggen met de verzekeraar..'' Ja, en daar ben ik niet van aangezien IK de klant ben en IK wil graag dat ik de beslissingen maak.

Afijn. Tot zover de grieven. Weet iemand in het zuiden/midden des lands een schadehersteller die wel plezier en passie in zijn werk heeft, goed werk levert en zijn hand niet omdraait voor een beetje good'ol plaatwerk?

Ik hoor het graag!

Gr,
Stevves.


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Antwoord
#2
Geef me ff een appje met foto's sinds kort een schadehersteller/spuitvoorbereider rondlopen moet goed komen.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  veel autos naar de sloop door premie MartjeB 2 2.591 25 July 2009, 14:14
Laatste bericht: Marty Mcfly

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)