Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw wachtwoord
#1
Gister heb ik dit ook gemeld maar kan hem niet meer terug vinden.

Door het forum werd mij gevraagd of ik na 94 dgn een nieuw WW wil aanmaken. Eerst oude WW toen nieuwe WW maar ik dacht weet je ik tik bij nieuwe ww gewoon mijn oude WW in. Dit moet nog een keer als controle en warempel ik kan gewoon mijn oude ww invullen en wordt gewoon geaccepteerd. Moet er niet een beveiliging ingebouwd zitten die mijn oude ww herkend zodat ik deze niet opnieuw kan gebruiken. Op mijn werk is dat wel het geval nl.
Antwoord
#2
Waarom zou dat moeten, ik heb er zelf een hekel aan, elke keer een ander wachtwoord. Ben juist erg blij dat dat niet hoeft.
Alle berichten zijn toch al openbaar, dus dat wachtwoord heeft niet zo heel veel bijzonderheden nodig.
Antwoord
#3
Ik tik ook elke keer het oude wachtwoord opnieuw in, blij mee.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#4
Kan het überhaupt niet zonder periodiek instellen? Dit is het enige forum wat ik ken die deze "feature" heeft.
Antwoord
#5
Arno2. Dat vind ik nou ook. Als het dan toch niet uit maakt of je wel of geen nieuw ww. Neemt laat de klok dan gewoon doorlopen.

Nou is dit forum nog heilig hoor bij V700 kan ik elke week opnieuw inloggen. Zowel op mijn werk als op de iPhone en thuis.
Antwoord
#6
Recycle ook al jaren zelde ww.
Vraag is dan overbodig, maar biedt uiteraard wel verhoogde schijnveiligheid! Wink

Sent from my SM-G800F using Tapatalk
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)