Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hemelbekleding
#1
Ik heb gisteren de hemelbekleding uit m'n restauratieproject gehaald en wil deze vervangen door een nieuw, zwart exemplaar (245). Nu lijkt het me vrij makkelijk om 'm over te trekken op een stuk zwart skai en vervolgens de baleinen er in laten naaien. Wie weet:

* waar je deze hemelbekleding kan kopen??

* of er ook 240's zijn met een standaard zwarte hemel MET zwarte handgrepen en zonnekleppen, zodat ik deze niet hoef over te spuiten met kunstofspray?
Antwoord
#2
Ticcie schreef:* waar je deze hemelbekleding kan kopen??

Shoppen op de markt.... you never know
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#3
daar heb ik al gekeken, en ook bij die winkels met stoffen, maar dat spul is een meter breed en dan krijg je lelijke naden.
Antwoord
#4
Ticcie schreef:daar heb ik al gekeken, en ook bij die winkels met stoffen, maar dat spul is een meter breed en dan krijg je lelijke naden.

Das minder ja.... en bij iets van een groothandel in stoffen proberen?
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#5
ja, zoiets zou kunnen. Maar er zijn vast tuningszaken oid die dit gewoon verkopen, aangezien je ook kanariegele interieurs etc. tegenkomt. En zwart lijkt me dan nog een gangbare kleur?????
Antwoord
#6
Stekke jelicht eens op bij een autobekleder. Daar moeten ze er zelf ook mee werken en met een beetje geluk vinden ze het fantastisch dat je dat zelf gaat doen. Zo verging het mij in ieder geval toen ik een keer een deurpaneel voor een 500 moest namaken. Kosten nihil en heel veel hulp gehad.
Antwoord
#7
had ik aan zitten denken, maar ben / was bang voor erg hoge kosten... wie weet valt dat dan mee.

Iemand nog antwoord op de tweede vraag? Bestaan er versies vd 240 met zwarte handgrepen en zonnekleppen??
Antwoord
#8
De turbo sedan heeft zwarte hemel, grepen en aan ÃÂÃÂn kant zwarte zonnekleppen (de kant die je ingeklapt ziet); voor de 245 weet ik het van de hemel eigenlijk nie'; nooit gezien...
Antwoord
#9
klopt, mijn sedan had ook alles zwart boven mn koppie. Maar de 245 die ik nu heb niet. Ik vond dat vreemd. Ik dacht als ze dan een special part maken voor een 244 waarom dan niet ook voor een 245. Maar misschien is het maar alleen in de 244 een hele korte tijd zwart geleverd. Ik zou het zelf ook graag zwart zien in mijn 245 Turbo.

Henqui, hoe zit het met jou flatnose sedan? Alles black boven de kruin?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#10
Moet wel, want is exact dezelfde uitvoering als die hier op de oprit staat...
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hemelbekleding verwisselen noobaddieizpurvekd 8 6.726 11 March 2015, 00:31
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  hemelbekleding vervangen alexweverling.nl 9 9.678 12 January 2011, 21:32
Laatste bericht: Jambon
  Binnenspiegel demonteren / hemelbekleding vervangen dens245polar 4 3.937 16 April 2010, 23:08
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)