Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sleutelruimte in Amsterdam ...
#1
Ik zoek voor een ombouwproject een geschikte sleutelruimte in Amsterdam .... maar dat valt nog niet mee. Ga dus maar een grotere hal huren voor meer auto's want een losse garage o.i.d. is eigenlijk onhandig en duur.

Ik heb hiervoor mede huurders nodig die ook een auto willen stallen en of daaraan willen kunnen sleutelen. Idee is dat de kosten per auto niet boven de 100 euro per mnd uitkomen...en dat voor een goed bereikbare ruimte, goed af te sluiten, verwarmd en goed verlicht...

Zijn er nog meer mensen in of rond Amsterdam hierin geinteresseerd?? Tips en suggesties meer dan welkom :help:
Antwoord
#2
Beste drs 5je,


Ik heb interesse voor de sleutelruimte in Amsterdam. Zou je mij op de hoogte kunnen houden dmv een email te sturen aan nielsbruning@gmail.com
Ik ben zelf niet lid en heb geen Volvo. Ik bezit een VW T2, maar ben via een zoektactie van google hier terecht gekomen.

Nogmaals, ik ben erg geïnteresseerd in het aanbod en zou hier in de toekomst in mee willen dingen.

Vr.grt,

Niels
Antwoord
#3
drs 5je schreef:Ik zoek voor een ombouwproject een geschikte sleutelruimte in Amsterdam .... maar dat valt nog niet mee. Ga dus maar een grotere hal huren voor meer auto's want een losse garage o.i.d. is eigenlijk onhandig en duur.

Ik heb hiervoor mede huurders nodig die ook een auto willen stallen en of daaraan willen kunnen sleutelen. Idee is dat de kosten per auto niet boven de 100 euro per mnd uitkomen...en dat voor een goed bereikbare ruimte, goed af te sluiten, verwarmd en goed verlicht...

Zijn er nog meer mensen in of rond Amsterdam hierin geinteresseerd?? Tips en suggesties meer dan welkom :help:


Ik heb interesse voor de sleutelruimte in Amsterdam. Zou je mij op de hoogte kunnen houden dmv een email te sturen aan abbasehsan68@gmail.com of bellen 0651311523
ik ben erg geïnteresseerd in het aanbod en zou hier in de toekomst in mee willen dingen.

Vr.grt, S.E.H.Abbas
Antwoord
#4
Zoek ook in de omgeving haarlem sleutelruimte. Ik ben nu weer jaarcontract aangegaan in noordwijk maar ik zou uiteindelijk terug in Haarlem en omstreken willen komen (max 10 minuten van haarlem oid)

Eigen afgesloten ruimte is wel een pre aangezien ik veel kostbaar gereedschap en onderdelen heb
Antwoord
#5
Ik zou hier niet veel meer van verwachten...
Antwoord
#6
Je kan niet zo vaak mogelijk aangeven dat je zoiets zoekt, wie weet leest iemand het die net iets weet in de omgeving
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stalling en sleutelruimte in Arnhem aangeboden volvodutchy 0 2.128 16 November 2010, 22:01
Laatste bericht: volvodutchy
  Gestolen: beige Porsche 924 omg. Amsterdam (LV-47-NN) SaddieN 1 1.979 22 July 2010, 19:44
Laatste bericht: skidje
  Wel geen Volvo, maar toch..Amsterdam-Dakar Challenge!! Hans Nicolai 0 1.764 21 December 2006, 22:32
Laatste bericht: Hans Nicolai
  Amsterdam - Dakar in een volvo 240 station 2.3 GL dukteep 14 10.410 18 January 2006, 20:23
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)