Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Dirk86 schreef:ook dit heb ik al gprobeerd. bij flink remmen trekt hij alleen niet een beetje naar links maar gewoon hard. de remlek sensor? Ik ga een skijken in mijn haynes boekje waar die zit en dan trek ik hem eruit. Als dat niet werkt ga ik de andere 3 slangen ook maar vervangen en dan zien we wel weer.
da's dat blokje waar na de HRC alle leidingen eerst heen lopen, zit als het goed is nog een stekkertje aan, dat uitstekende dingetje is dus de sensor..
Berichten: 102
Topics: 7
Lid sinds: Jan 2011
Die schakelaar moet er eigenlijk altijd uit voor het ontluchten, maar kan het scheefttrekken niet als enige verklaren omdat de remcircuits voren mooi links en rechts verdeeld gescheiden zijn (dus als alles bij de voorste remklauwen werkt mag er voren bij een afgesloten remcircuit geen verschil tussen links en rechts zijn).
succes, Ruud
Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
nullifie schreef:Die schakelaar moet er eigenlijk altijd uit voor het ontluchten, maar kan het scheefttrekken niet als enige verklaren omdat de remcircuits voren mooi links en rechts verdeeld gescheiden zijn (dus als alles bij de voorste remklauwen werkt mag er voren bij een afgesloten remcircuit geen verschil tussen links en rechts zijn).
succes, Ruud
Ten dele want per circuit heb je maar 1 remmend achterwiel en dat heeft wel effect aan die kant..
Berichten: 102
Topics: 7
Lid sinds: Jan 2011
Natuurlijk achteren gescheiden, ik heb alleen voren beschreven omdat er over werk/verschil voren geschreven werd, verschil achteren zal er dan zeker zijn maar zul je normaal niet zo veel als beschreven van merken.