[ATTACH=CONFIG]1877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1879[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1880[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1881[/ATTACH]
Welliswaar niet opvolgorde maar het zijn wel plaatjes:biggrin:
Schuren schuren spuiten schuren etc.
De Motorkap staat inmiddels geheel in de epoxy grond.
Nu nog de schermen allebei spuiten en dan al de oneffenheden nat eruit schuren met 600/1000 of hoger schuurpapier
en dan polijsten met mijn Excentrische schuur vriend met polywax,.....totdat het zo zacht is als ik het wil.
Buitendat ik natuurlijk al wat verf aan de binnenkant heb zitten van de schermen was mijn vraag wat voor steenslag
spul kan ik het beste eroverheen spuiten?
Mooi hoor, alleen is dat is geen roestaureren, maar terugbrengen naar de oorspronkelijke staat. Roestauratie is dat je het oppervlak achter het roestgat in de autokleur verft zodat het niet zo opvalt.
O ok dat wist ik niet,.....
Zijn wel helemaal kaal geweest uitdeuken en beslist onroest,....zal eens kijken of ik daar nog wat foto's van terug kan vinden.
durf je er straks nog wel mee te rijden :O de body is nog nieuwe dan dat de 1e eigenaar er mee weg ree bij de dealer :O
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
Laurens Zondag,......rijden durf ik wel, parkeren op de openbare weg en jaloersen mensen in de buurt daar heb ik al slapenloze nachten van.
Ookal zitten ze er nog niet eens op.
Het is ook zo vreselijk koud (voor mij) om buiten te gaan klussen hoop maar op een korte en zachten winter.
[ATTACH=CONFIG]2755[/ATTACH]
Nieuw stukkie staal erin geketst,.....schuren schuren plamuren schuren schuren ontvetten en
in de epoxy primer gefietst. Nu even een koud biertje.
Samen met wat keukentafel huisvlijt
[ATTACH=CONFIG]2759[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2760[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2762[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2763[/ATTACH]