Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cataloguswaarde
#1
Hoe bepaal je de cataloguswaarde van een volvo uit het buitenland?
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
#2
door naar catalogus uit desbetreffende land te kijken, maar Nederlandse catalogus is ook redelijk, al blijft het: wat een gek ervoor geeft, als je 'm kwijt wil krijg je nooit wat je wilt hebben, als je 'm wilt hebben betaal je nooit wat je in gedachte had;
bij de Slegte hebben ze klassiekercatalogi voor weinig, soms ook van verleden jaar, maar is wel een indicatie Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#3
Maar als de uitvoering nooi in Nederland is geleverd, zoals een super polar.
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
#4
Weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is de cataloguswaarde gewoon de standaard-verkoopprijs van het specifieke model. Dat jouw auto eventueel minder gekost heeft of toevallig uit het buitenland komt doet niet ter zake. Ik denk dat je dat zo kunt navragen bij de belastingdienst.
79-er 242 GT B23e
Antwoord
#5
oh de berichten kruisten elkaar. Het gaat om een SP dus. Dan weet ik het niet direkt. (ff nadenken)
79-er 242 GT B23e
Antwoord
#6
hmm zou zo niet direct weten. Waarvoor wil je het weten? Verzekering/belasting?
Als het overigens een auto is van 15 jaar of ouder, moet je fiscaal de waarde in het economisch verkeer pakken, maar dat wist je waarschijnlijk al.
79-er 242 GT B23e
Antwoord
#7
Toen ik mijn verzekering belde om de Super Polar te verzekeren, kon de mevrouw de verzekering zo de cataloguswaarde van haar schermpje aflezen. Ik ben hem ook direct weer vergeten, maar aangezien er op het kentekenbewijs Polar U9 staat, zal het gewoon de waarde van een Polar zijn.
Antwoord
#8
Importeur schat een super polar uit 1991 op 25.000 euro inclusief BTW
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
#9
Alle extra's van de Super Polar waren ook gewoon op de GLE en de Polar verkrijgbaar dus een optelsommetje is zo gemaakt toch ?
Antwoord
#10
je bedoelt de verkoopprijs uit 1991??? of de HUIDIGE TAXATIE???
is die dan in nieuwstaat; "slechts 10.000KM" gelopen?? of zitten er gouden Virgo's onder oid??, gnoelederen bekleding???
extragrote en volle benzinetank van 5000 liter??
geen haar op m'n hoofd die 25.000 euro aan een 15 jaar gaat spenderen, te gek voor woorden :roll: :roll: :roll: :roll:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)