Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar moet mijn knipperautmaatje?
#1
Vandaag ben ik bezig geweest om mijn ruitenwissermechanisme en kachelunit in mijn 142 van 1971 terug te plaatsen (Tip : laat dit door een ander doen, nekhernia bijna gegarandeerd). Opeens had ik mijn knipperautomaatje in mijn hand maar kan niet zien waar die vandaan komt, in mijn Haynes staat ook geen plaatje waar deze terug te plaatsen:confused:.
[ATTACH=CONFIG]1313[/ATTACH] Misschien heeft iemand een afbeelding of geniale tip. Bij voorbaat dank voor reacties.
Groeten, Maup


Bijlagen Afbeeldingen
   
Antwoord
#2
kijk op de plastic bekleding onder je dashboard, je komt een zwart "dopje" tegen, aan de achterkant is dat een houdertje, druk je um zo in..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#3
Okee, dan ga ik op zoek naar dit zwarte "dopje" als ik het gevonden heb zal ik het melden, heb wel een foto van z'n automaatje in een Amazon gevonden maar die zit in een klemmetje met daaraan losse draden, heel anders dus, ik zoek vrolijk verderConfusedmile:
Antwoord
#4
heb je een alarmlichtknop? dan zit hij daar aan de achterkant op.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Antwoord
#5
Jaaa, die heb ik, dat zal wel de oplossing zijn, ik was op zoek naar een voetje waar het automaatje rechtopstaand ingeklikt kon worden (zoals bij mijn andere auto's) maar als dat er niet in zit kan je lang zoeken natuurlijk. Als hij achterin de alarmschakelaar hoort komt hij horizontaal te zitten toch? Ik ging er van uit dat knipperautomaatjes altijd rechtopstaand gemonteerd horen te zitten, mooi, ik ga vanavond proberen of het lukt, bedankt!
Antwoord
#6
idd, wel apart dat ie daar "uitgevallen" is..! wees zuinig op het rode glaasje..!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#7
Kennelijk heb ik bij mijn "worsteling" om het ruitenwissermechanisme en de kachel te demonteren het automaatje uit zijn bevestiging geduwd. Ik hoef niet zuinig te zijn op het "rode glaasje" omdat die al stuk is:frownn: (was al zo toen ik de auto kocht) maar begrijp nu dat deze moeilijk te vinden/kostbaar zijn? Jammer want dit soort details maakt z'n dashboard extra gaaf. Misschien eentje scoren op de Volvobeurs.
Antwoord
#8
maup schreef:Kennelijk heb ik bij mijn "worsteling" om het ruitenwissermechanisme en de kachel te demonteren het automaatje uit zijn bevestiging geduwd. Ik hoef niet zuinig te zijn op het "rode glaasje" omdat die al stuk is:frownn: (was al zo toen ik de auto kocht) maar begrijp nu dat deze moeilijk te vinden/kostbaar zijn? Jammer want dit soort details maakt z'n dashboard extra gaaf. Misschien eentje scoren op de Volvobeurs.
..Ãn de relaishouder wil wel eens sneuvelen, alhoewel ik dat nooit aan de hand heb gehad.. glaasje zal niet duur zijn, echter eerder lastig/niet aan te komen.. helaas zijn er wel eens personen die er zo nodig op moeten drukken, dan zegt het knak..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar dient dit stekkertje voor? Kogelman 2 767 5 November 2022, 18:11
Laatste bericht: Kogelman
  Vocht, denk ik, maar waar? Frank&Frida 3 3.515 5 March 2018, 23:11
Laatste bericht: Frank&Frida
  Sinds de montage van de cruisecontrol op mijn 245 2.3i '92 te hoog stationair altoalto1 2 2.276 2 December 2014, 22:42
Laatste bericht: altoalto1
  waar KAB 2 2.057 14 July 2013, 13:32
Laatste bericht: KAB
  Gaat dit in mijn 245 GLE werken? Ben 7 3.953 28 May 2013, 09:27
Laatste bericht: Arjan.
  Waar zit de ECU en de EZK Volvo 940? GOLDEN TURBO 4 4.972 26 August 2012, 12:27
Laatste bericht: GOLDEN TURBO
  brandstofmeter bedrading, waar? aernout 7 6.571 27 March 2012, 07:12
Laatste bericht: Doeke Dobma
  Rijd niet op benzine. Waar beginnen met de zoektocht? volvo fan 3 2.686 14 February 2012, 11:34
Laatste bericht: Rubicon
  Waar zijn deze draden voor? Potvisboer 3 2.849 14 February 2012, 00:24
Laatste bericht: Potvisboer
  Help waar zit mijn zekeringkast? volvo 240 station, 1986 Sylvester 7 7.617 17 January 2012, 11:17
Laatste bericht: Arjan.

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)