Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verlaging accessoires
#1
mijn achter schokdempers van mijn 244 zijn aan vervanging toe
nu wil ik dan gelijk de auto gaan verlagen
nu wil ik dan koni gaan aanschaffen met lesjofors of intrax zit trouwens wel een groot prijs verschil in
kan dit er zo ondergezet worden of zijn er nog verdere aanpassingen nodig
of wat is aan te raden om te vervangen
Antwoord
#2
Past allemaal. Schokkers qua stugheid naar eigen smaak. Heb op mn Polar een paar maanden geleden Lesjofors veren gezet met comfortabele bilsteins (b4 geloof ik)... Rijdt helemaal top. Lekkere wegligging en niet spijkerhard.

Echter zou ik daar eigenlijk nog een verstelbare panhardstang moeten plaatsen... Een 240 gaat achter scheef hangen als je m verlaagd ivm achteras. Verschil achter is iets van 1 cm. Daar moet je wel rekening mee houden.


Succes!

Gr,
Stevves.
Antwoord
#3
Past allemaal. Schokkers qua stugheid naar eigen smaak. Heb op mn Polar een paar maanden geleden Lesjofors veren gezet met comfortabele bilsteins (b4 geloof ik)... Rijdt helemaal top. Lekkere wegligging en niet spijkerhard.

Echter zou ik daar eigenlijk nog een verstelbare panhardstang moeten plaatsen... Een 240 gaat achter scheef hangen als je m verlaagd ivm achteras. Verschil achter is iets van 1 cm. Daar moet je wel rekening mee houden.


Succes!

Gr,
Stevves.
Antwoord
#4
bedankt voor de tip
Antwoord
#5
Bilsteins, goeie upgrade..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#6
waarom bilsteins zijn die comfortabeler
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  welke verlaging veren voor 2 serie en waar te halen RM 12 14.863 21 November 2014, 01:16
Laatste bericht: Jambon
  schokdempers voor verlaging > dan 40 mm Wottel 12 7.594 14 May 2012, 21:36
Laatste bericht: patrick2wd
  Extreme verlaging Jelmar 3 2.655 16 May 2006, 11:39
Laatste bericht: nico_v

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)