Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
even voorstellen
#61
Hebben we ook over nagedacht maar dan moesten we de rubbers die ertussen zitten ook aanpassen en nu hebben we nog de orgineel trillingsdemping

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Antwoord
#62
Vraag. Hoe kan ik zien van welk jaar mijn motor is? Ik heb meerdere schema's

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Antwoord
#63
Niet zoveel verstand van de PRV maar veel onderdelen hebben een gietdatum ergens. Typeplaatje heeft-ie ook ergens. Adhv Bosch onderdeelnummers kan je de injectieversie terugvinden op hun website: http://www.bosch-automotive-catalog.com/nl/

De leidingen zijn van polyamide, PA persluchtleiding is dezelfde. Is een tijdje terug een vraag over geweest, volgens mij moest je de tule verwarmen en dan in de leiding schuiven.

Vanaf het relais (pin 87?) gaat er een ongezekerde draad naar de hoofdpomp, en een gezekerde (dus via de zekeringkast) naar de tankpomp.

Onderaan deze pagina staat wat over de PRV serienummers: http://www.164club.se/wb2/wb21_pt1.htm
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#64
He Mark, ik denk die auto ken ik Smile
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Antwoord
#65
Ja Arjan dat ben ik. Haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Antwoord
#66
Marc1970 Dank voor je info, heb ik dat zeker gemist van die leiding. Ook dank voor de nummers. Je bent een wandelende encyclopedie voor het forum onderhand. Ik heb heel Internet af zitten stuiten vanavond en kon niks met die nummers die op het blok staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Antwoord
#67
prachtige topic van Kaasie (alles over K-jet) gelezen op volvolvo. Helaas geen foto's meer te zien. Vraag: waar kan ik een drukmeter op het K-jet systeem plaatsen? dat is in dat topic niet meer te zien. Een foto zegt meer dan duizend woorden. Vraag twee: Wat zijn de drukken die ik nodig heb in de PRV? Vraag drie: Zijn er setjes te krijgen om druk te meten?

De leidingen zijn van polyamide, PA persluchtleiding is dezelfde. Is een tijdje terug een vraag over geweest, volgens mij moest je de tule verwarmen en dan in de leiding schuiven.

Mark1970 dat was hoe het moest idd. Zit als een huis.
Antwoord
#68
Nou moe. Ik krijg de k-jet prv niet aan het inspuiten. Ik heb 7 bar pomp druk dat zou voldoende moeten zijn. Enigste wat ik nog kan bedenken is dat ik de toevoer en retour verkeerd om hen aangesloten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Antwoord
#69
We zijn de auto verder aan het klaarmaken. Eerst alles klaarmaken en dan naar een specialist (Renault garage ). Ik zoek nog een gaskabel voor een b27f en een bevestigings steuntje voor het brandstoffilter op het brandschot. Iemand iets liggen? Heeft iemand een foto van de positie van het brandstofrelais?

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorstellen: '83 Big Nose Kogelman 52 8.498 3 April 2024, 19:41
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 2.334 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 122 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob
  Even voorstellen IJzeren_Sjaak 5 1.611 8 October 2022, 17:03
Laatste bericht: Marc1970
  Even voorstellen 940 2.3 i.c. Malmö '96 aut JanO 3 1.299 26 July 2022, 20:27
Laatste bericht: JanO
  Voorstellen met de 240 Mark Haveman 4 2.888 23 February 2022, 18:19
Laatste bericht: HSGHOR
  Wederom voorstellen :) Optimaal 3 1.892 5 November 2021, 00:10
Laatste bericht: Volvo240
  Voorstellen Age_D5 1 1.606 17 August 2021, 15:32
Laatste bericht: Volvo240
  Even voorstellen 240 Turbo Brick Japster 2 1.923 16 August 2021, 08:49
Laatste bericht: Yezzz
  Voorstellen met volvo 265 Wouter265 1 1.730 18 July 2021, 08:48
Laatste bericht: pepijnwk

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)