Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apktje enzo
#51
Wow :twitch:
Mooi gedaan man! :clap2:
Antwoord
#52
Het is wat stil op het 140 deel, dus plaats ik nog wat plaatjes van de strijd tegen de roest.
[Afbeelding: DSC08544_zpsms1f5arn.jpg]
[Afbeelding: DSC08545_zps6k6smcnu.jpg]
[Afbeelding: DSC08547_zpsfbbfeozd.jpg]
[Afbeelding: DSC08550_zpswjchchad.jpg]
[Afbeelding: DSC08551_zpsgfnqzfi8.jpg]
[Afbeelding: DSC08553_zps8f6rg48k.jpg]
[Afbeelding: DSC08583_zps4xpinolr.jpg]
[Afbeelding: DSC08588_zpssmc0td1w.jpg]
Antwoord
#53
Mooi werk wederom!

Die lijmklemmentjes van de Action zijn echt ideaal hè Wink
Antwoord
#54
Inderdaad, klemmentjes zijn erg praktisch en goedkoop. Echter bij mij meestal geen lang leven beschoren. Maar goed, nog maar een paar plaatjes, zit me wat te vervelen in het hotel in Shanghai dus maar even bezig geweest mijn laptop te op te schonen en vond weer veschillende foto's terug.
Deze serie over de reparatie aan de achterkant van de rechter wielkast achter. Toen ik begon leek het een klein plekje wat slecht was maar bleek uiteindelijke 50 % van de wielkast verrot te zijn.

[Afbeelding: DSC08466_zpsysql7wkb.jpg]
[Afbeelding: DSC08467_zpssasvz4et.jpg]
[Afbeelding: DSC08469_zps6hjbudb2.jpg]
[Afbeelding: DSC08470_zpsbhcdrcda.jpg]
[Afbeelding: DSC08471_zpshbuagxhg.jpg]
Antwoord
#55
Hoi,

Op dit moment staat de bolide op stal, alle deuren heb ik eruit gehaald omdat ze slechter werden en 4 "nieuwe" staan klaar om gespoten te worden. echter door tijdgebrek is dat er nog niet van gekomen.  Daar wacht ik nu ook eerst maar mee, ik heb nl besloten deze auto te voorzien van een andere motor. Het moet een 5 cilinder whiteblock worden, welk type precies weet ik nog niet. Achter de motor komt een AW72L te hangen, dat zou moeten passen zonder de tunnel aan te passen. De AW72 heb ik liggen al ben ik wel op zoek naar een staartstuk van een bw55 om de telleraandrijving te kunnen overzetten. Afgelopen dinsdag heb ik op de sloop een slecht 5 cilinder blok opgehaald voor erg weinig. Inmiddels heb ik die motor geheel uitelkaar gehaald en kan nu het onderste gedeelte, wat bijna niets weegt, gebruiken om de motorsteunen en carterpan pas te maken. Foto's heb ik nog niet, als ik verder ben plaats ik wel enige foto's.

Groet,

Mathieu.
Antwoord
#56
Je hebt PB.
Antwoord
#57
Hoi Mathieu,
Je hebt opnieuw PB.
Antwoord
#58
Afgelopen week de oude motor verwijderde en begonnen met het maken van de motorsteunen. Inmiddels ook een teller aaandrijving op de AW72 gezet. Verder nog even bij het watersnij bedrijf geweest dat de adapter zal snijden om het omvormerhuis van een AW30-43 passend te krijgen op de AW72. Bijgevoegd een 2 tal foto's.

Groet,

Mathieu.


Bijlagen Afbeeldingen
       
Antwoord
#59
Spannend. Schuin is de manier met dit blok?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#60
Ja, 11 graden als ik het goed heb. Ik heb wel eens een gezien die recht stond, met een handgeschakelde bak moet dat weinig problemen opleveren maar met een automaat doe ik dat liever niet. Daarnaast maakt het in de hoeveelheid werk niet uit dus ik doe het schuin.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)