Berichten: 1
Topics: 1
Lid sinds: Dec 2010
Ongeveer van alles geprobeerd, hoofdremcilinder vervangen, leidingen voor doorgeblazen, gebruik een easy-leed, maar nog steeds geen druk, kan geen lekkage zien of vinden, remcups vervangen. Gebruik DOT-4 remlie. Zou het verdeelblok waar de sensor op zit nog een rol kunnen spelen? Heb ook de rubberen slangen voor doorgeblazen, wie weet raad?
Het betreft een Volvo 264 uit 1976.
Ab Dijkman
Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
slangen gaan op den duur dicht zitten, dwz, het materiaal zet uit waardoor de doorlaat steeds kleiner wordt. Ventiel kan vervelend doen maar dan moet je altijd op 1 circuit druk hebben.. ontluchten doe ik nog steeds liever op de oude manier. redelijk snel klaar ook..
Berichten: 9.974
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
De leiding doorblazen is een goede manier om enorm veel lucht erin te krijgen, ook in de leidingen naar achter. Probeer eens van onderaf bij te vullen:
http://www.luiemotorfiets.nl/sleutelen/r...ntluchten/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969