Berichten: 960
Topics: 39
Lid sinds: Jan 2012
v700r schreef:Des tijds wel de goede keus gemaakt om voor die plat geslagen kevers te kiezen Dennis. De prijzen schieten omhoog van die edel kevers.
De prijzen van alle klassiekers schieten omhoog. Minus wellicht (sl)Opel en Volvo.
Berichten: 1.305
Topics: 54
Lid sinds: Apr 2007
Ja maar Porsches in het extreme (de klassiekers dan).
Groeten van Frans
Berichten: 1.718
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Klopt Frans, gaat nergens over. Vooral de early S en E versies (t/m '73) gaan heel hard, net zoals alles waar Turbo, RS of GT2/GT3 op staat. Maar ook de normalere modellen t/m de 964 gaan hard. 993 schiet niet op, die blijft stabiel. 996 stijgt weer ietsjes, 997 blijft aan het zakken (behalve als je een GT2, GT2RS, GT3 of GT3RS hebt, die gaan hard omhoog). Carrera GT is een klasse apart, die kosten tegenwoordig ook een miljoen. Net zoals de 959 trouwens.
Investeren in klassiekers heeft geen zin als je niet kiest voor een bijzonder merk/model. Volvo schiet je niets mee op, behalve als je een P1900 hebt waar er nog geen 70 van zijn.
Nu heb ik die wagens niet gekocht om te investeren, maar uit liefhebberij. Maar het is zeker een leuke bijkomstigheid. Niet als je nog zoiets aan zou willen schaffen, want dan is het huilen met de pet op. Helaas verdwijnen de meeste auto's in de opslag om nooit meer naar buiten te komen, enkel als ze weer verkocht worden. Ergens wel een beetje jammer, maar je doet met je eigen spullen wat je wil.
Berichten: 2.853
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Veel spul zal inderdaad in de handen van investeerders verdwijnen. Jammer inderdaad. Hoe staat het trouwens met de blauwe Dennis? Al serieuze kijkers gehad?
Berichten: 1.718
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Geen kijkers gehad want ik heb hem nog steeds niet te koop gezet. Anders had je het hier wel gezien haha.
Tja, hij hoeft niet weg, want hij staat niet in de weg. Maar gebruiken doe ik hem ook niet dus dat heeft ook geen zin. Misschien zet ik hem an sich te koop en anders in onderdelen, maar ik heb er geen haast bij. Da's ergens ook wel fijn.
Berichten: 2.853
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Stilstaan is ook niet goed voor een auto he. Ik wil me best opofferen om er tijdelijk in te rijden
Berichten: 868
Topics: 40
Lid sinds: Aug 2013
Nog niet te koop zetten please, ik heb sinds dat ik voor het eerst las dat hij wel weg mocht een spaarvarken gekocht en elke week braaf mijn kleine centjes erin gestopt, en ben op dit moment nog niet zover om hem te kunnen kopen
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Berichten: 1.718
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Haha, rustug, zo'n vaart zal het niet lopen.
Ik gebruikte de 911SC als daily van maart t/m december, super natuurlijk, maar ergens ook weer jammer. Ben van plan om die auto wat minder te gebruiken, alleen voor leuke ritjes. Zo blijft het rijden in zo'n ding ook speciaal. Heb daarom vandaag maar een andere daily gekocht ter vervanging van de Fiesta, die na trouwe jaren dienst echt het veld mag ruimen.
En het is geworden...
Een rode, handgeschakelde Volvo 850 2.3 T5 in de station-uitvoering. Kunnen we lekker gaan roffelen. En ik ben bang dat ie niet standaard blijft.. Niet zo ingrijpend als De Blauwe, dat dan weer wel!
Berichten: 302
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2014
Berichten: 1.403
Topics: 91
Lid sinds: Mar 2012
foto's of het gebeurde niet ;p
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]