Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jag och min 245L VAN.
#21
Sebastiaan! schreef:Gisteren dat ding erafgehaald, helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt. netjes met schuurpapier binnenkant geschuurt en de losse magneet weer teruggelijmd. Motortje weer teruggezet en aangesloten, geen reactie. poging 2 zekering klapt eruit, nieuwe zekering klapt er ook weer uit. daarna verder geen reactie... ook al geprobeerd met een andere ruitenwissermotor, maar ook geen reactie.
What to do next??

Spanning op de bedrading controleren... Mechaniek een zetje geven.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord
#22
Vandaag den Groene laten afstellen, door Volvo service Bertino Manders.. Super werk heeft ie afgeleverd. Den Groene loopt nou netjes en verzuipt niet meer onderin de toeren. Ook de ruitenwisser doet het weer.. Alleen moet ik de achterruitenwisseras een keer vervangen door een nieuwer type. In iedergeval is ie er flink op vooruit gegaan (technisch).
245L VAN
Antwoord
#23
Sebastiaan! schreef:Vandaag den Groene laten afstellen, door Volvo service Bertino Manders.. Super werk heeft ie afgeleverd. Den Groene loopt nou netjes en verzuipt niet meer onderin de toeren. Ook de ruitenwisser doet het weer.. Alleen moet ik de achterruitenwisseras een keer vervangen door een nieuwer type. In iedergeval is ie er flink op vooruit gegaan (technisch).

Heeft je dat nou veel gekost als ik vragen mag?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#24
eindelijk een ruitenwisserblad kunnen scoren voor de achterklep (scandcar). Niet gedacht dat het zo'n zoektocht zou worden.
245L VAN
Antwoord
#25
[Afbeelding: img8458o.jpg]
Verlaagd, Lekke band overgehouden
Thanks Dirk!
245L VAN
Antwoord
#26
;D moeilijk uit te maken of hij echt veel lager staat. heb je huidelijkere fotos ?
Waar heb je die veren set gekocht ? =)

kon je nog lager als 40 mm laten zakken ?

WOttel
Antwoord
#27
Hij is duidelijk lager en stijver geworden. geen duidelijkere foto's t was al donker toen ik thuis kwam.
245L VAN
Antwoord
#28
Sebastiaan! schreef:Hij is duidelijk lager en stijver geworden. geen duidelijkere foto's t was al donker toen ik thuis kwam.

Veel verschil in wegligging? En is ie nog wel comfortabel?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#29
Ja hij is strakker in de bochten, moet alleen nog een keertje een stabilisatorstang aan de achterkant monteren.
Hij is nog comfortabel genoegWink
245L VAN
Antwoord
#30
Sebastiaan! schreef:Ja hij is strakker in de bochten, moet alleen nog een keertje een stabilisatorstang aan de achterkant monteren.
Hij is nog comfortabel genoegWink

Ik wil hem zelf ook nog wel verlagen. Ik reed laatst met 150 op de snelweg en wou ff snel van baan wisselen Tongue Echt letterlijk alles bewoog mee Tongue Ik denk inderdaad dat zo'n stabilisatorstang ook wel scheelt ja.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn 2 Volvo's, 244DL en 245L 244DL1975 9 5.166 12 May 2009, 18:45
Laatste bericht: flip_21

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)