16 October 2010, 18:50
Dus,
b280 in 265 gestopt,
had eerder uitlaat aangepast omdat ik liever een uitlaat heb die over de versnellingsbak loopt. In de tussentijd gezocht naar andere spruitstukken omdat er geen uitlaat meer was voor een b28. Nu ? Hoopte dat prachtige dubbele vlampijp uit 760 in de 265 zou passen, niets is minder waar, zit tegen balken aan, daarnaast is er een versnellingsbaksteun in gebruik waar ik NIETS over kan vinden (achter de AW71) . Deze zit nl met 2 bouten vast in de dwarsligger en met een veelgebruikte plaat op de aw71. Maar goed, ik zoek weer verder.
Eten vanavond.... spaghetti,..... wilde dus de nieuwe vlampijp van de B280 onder de 260 hangen..... TE F``N BREED!!!!!!! Prachtige vlampijp!T-"!ring K"t ens ed.
Nu? Twee spruitstukken met een knel koppeling maar geen uitlaat met deze koppeling. Nu zegt iedereen WTF!, waarom zet die sukkel niet zijn oude spruitstukken terug, wat een zeikerd. Welnu, omdat de vlampijp die ik daarvoor heb "gemaakt" samen is gesteld.... nl een 760 pijp gesoept naar een 260.
Ik ben niet gek op gesoept en ook niet op uitlaten van marktplaats van 245 euro!
Dus wederom spaghetti. Heeft iemand wel eens wat moois gemaakt voor de 260? Ik heb op turbobricks wel eens een soort klauw gezien voor de v6 uit RVS....Lekker hoor! Deze zou volgens de maker de motor ook verder helpen
m.a.w. Ik wil geen gepruts , tmag wat kosten, maar geen saaie troep voor 245
Wat past er bij de ferrita die achteraan de auto zit op mijn oude stoere barrel?
b280 in 265 gestopt,
had eerder uitlaat aangepast omdat ik liever een uitlaat heb die over de versnellingsbak loopt. In de tussentijd gezocht naar andere spruitstukken omdat er geen uitlaat meer was voor een b28. Nu ? Hoopte dat prachtige dubbele vlampijp uit 760 in de 265 zou passen, niets is minder waar, zit tegen balken aan, daarnaast is er een versnellingsbaksteun in gebruik waar ik NIETS over kan vinden (achter de AW71) . Deze zit nl met 2 bouten vast in de dwarsligger en met een veelgebruikte plaat op de aw71. Maar goed, ik zoek weer verder.
Eten vanavond.... spaghetti,..... wilde dus de nieuwe vlampijp van de B280 onder de 260 hangen..... TE F``N BREED!!!!!!! Prachtige vlampijp!T-"!ring K"t ens ed.
Nu? Twee spruitstukken met een knel koppeling maar geen uitlaat met deze koppeling. Nu zegt iedereen WTF!, waarom zet die sukkel niet zijn oude spruitstukken terug, wat een zeikerd. Welnu, omdat de vlampijp die ik daarvoor heb "gemaakt" samen is gesteld.... nl een 760 pijp gesoept naar een 260.
Ik ben niet gek op gesoept en ook niet op uitlaten van marktplaats van 245 euro!
Dus wederom spaghetti. Heeft iemand wel eens wat moois gemaakt voor de 260? Ik heb op turbobricks wel eens een soort klauw gezien voor de v6 uit RVS....Lekker hoor! Deze zou volgens de maker de motor ook verder helpen
m.a.w. Ik wil geen gepruts , tmag wat kosten, maar geen saaie troep voor 245
Wat past er bij de ferrita die achteraan de auto zit op mijn oude stoere barrel?