Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spaghetti vanavond?
#1
Dus,
b280 in 265 gestopt,
had eerder uitlaat aangepast omdat ik liever een uitlaat heb die over de versnellingsbak loopt. In de tussentijd gezocht naar andere spruitstukken omdat er geen uitlaat meer was voor een b28. Nu ? Hoopte dat prachtige dubbele vlampijp uit 760 in de 265 zou passen, niets is minder waar, zit tegen balken aan, daarnaast is er een versnellingsbaksteun in gebruik waar ik NIETS over kan vinden (achter de AW71) . Deze zit nl met 2 bouten vast in de dwarsligger en met een veelgebruikte plaat op de aw71. Maar goed, ik zoek weer verder.
Eten vanavond.... spaghetti,..... wilde dus de nieuwe vlampijp van de B280 onder de 260 hangen..... TE F``N BREED!!!!!!! Prachtige vlampijp!T-"!ring K"t ens ed.
Nu? Twee spruitstukken met een knel koppeling maar geen uitlaat met deze koppeling. Nu zegt iedereen WTF!, waarom zet die sukkel niet zijn oude spruitstukken terug, wat een zeikerd. Welnu, omdat de vlampijp die ik daarvoor heb "gemaakt" samen is gesteld.... nl een 760 pijp gesoept naar een 260.
Ik ben niet gek op gesoept en ook niet op uitlaten van marktplaats van 245 euro!
Dus wederom spaghetti. Heeft iemand wel eens wat moois gemaakt voor de 260? Ik heb op turbobricks wel eens een soort klauw gezien voor de v6 uit RVS....Lekker hoor! Deze zou volgens de maker de motor ook verder helpen Wink
m.a.w. Ik wil geen gepruts , tmag wat kosten, maar geen saaie troep voor 245
Wat past er bij de ferrita die achteraan de auto zit op mijn oude stoere barrel?
Antwoord
#2
spruitstuk niet uit RVS maken.. blijft te heet.. de rest maakt niet uit..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#3
Dank voor je antwoord,
Dit verhaal had simpel moeten blijven...(1-2 weken) ik heb de spruitstukken van de Lancia weer terug gezet (nog even twee boutjes uit de kop kunnen boren) , deze zijn gelijk aan de 260 spruitstukken en via skandix heb ik een pijp gevonden voor 170 euro die te leveren is via scandcar. Nu komt de verassing pas echt, op de lancia motor paste geen koelvin aan de voorkant en er paste ook geen electrische tussen. Gisteren erachter gekomen waarom een motor met een vrijwel identieke opbouw minder ruimte heeft. Hij gebruikte ook een multiriem waardoor hij platter zou moeten kunnen blijven. Wat blijkt? Bij de lancia motor hebben ze het trigger wiel aan de voorkant van de krukas gemaakt waardoor alles de dikte van dit wiel nog naar voren is gekomen. >Sad
No nóg meer ellende, tegelijk dacht ik , ik ben hem bij de ombouw op de b280 niet tegen gekomen. Nee dus, zit er niet op, heb vorige flexplate overgezet, zit geen bdp wiel op! Alles in elkaar om het dan maar weer uit elkaar te kunnen halen.

Dat brengt mij op de volgende vraag;
heeft iemand een flexplate voor op een B280e met sensor en eventueel huis?

De auto loopt op gas en heeft een ordinaire verdeler waar hij prima mee rijd, maar gebruikt zo`n gewoon systeem de ontsteking computer wel? m.a.w. doet hij het op LPG ook zonder de BDP sensor? (ik denk dat ik het antwoord weet maar ik weet het niet zeker en hoop op goed nieuws) :Smile
Antwoord
#4
Hallo
beetje laat maar,...ik heb hier 2 uitlaat spruitstukken voor een Peugeot V6 (27honderd nog wat cc) Deze heeft de aansluiting voor de uitlaat in het midden zitten ( bij de 2 en de 5 cilinder )Ook heb ik het ÃÃrste gedeelte van de uitlaat (B28E) Kun je daar iets mee?

Antwoord
#5
PB hem even, misschien kan hij er nog iets mee. inmiddels rijd hij wel alweer een tijdje rond omgebouwd
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)