Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gott Nytt Ar!
#1
Bij de factuur van het register zat een mooie uitnodiging voor de nieuwjaarsborrel. Nu besef ik dat dit uiteraard niet de offieciele borrel is (die is een week eerder 8) ), maar zijn er hier gegadigde die naar Amersfoort afzakken??
Hier is ook de wedstrijd mooiste Volvo 240-260 van het jaar.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
#2
Wel onhandig hoor, om dat er in het Zweeds op te zetten. Het is dat jij het nu zegt, maar ik had geen idee waar het over ging...
#3
geestschrijver schreef:Wel onhandig hoor, om dat er in het Zweeds op te zetten. Het is dat jij het nu zegt, maar ik had geen idee waar het over ging...

Zo heet dit grootse gebeuren, dus wie ben ik om er een andere naam aan te geven 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
#4
Ik doelde ook op de kaart van het register...
#5
Robbert242DL schreef:zijn er hier gegadigde die naar Amersfoort afzakken??

...en als ik je een gratis tip mag geven: vanuit Etten-Leur moet je naar boven...
#6
geestschrijver schreef:
Robbert242DL schreef:zijn er hier gegadigde die naar Amersfoort afzakken??

...en als ik je een gratis tip mag geven: vanuit Etten-Leur moet je naar boven...

He dank je voor de tip, wist ik niet :? 8) :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
#7
Ik zak niet af, maar moet naar het oosten .....
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
#8
Utrecht-Amersfoort= noordoosten, toch?


enne waneer is die hap eigenlijk, de mooiste 242 haha. win op me sloffen ! 8) 8) [size=9px]grapje[/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
#9
John242 schreef:haha. win op me sloffen

Met een paar originele voorstoelen maak je een goede kans, lijkt me...
#10
Ja.. dat is jammer he..baal ik ook van :evil:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)