14 March 2010, 14:58
om te beginnen, tis een 140 en geen 240
wat is "het probleem"? Ik mis het "bijterige" op hogere snelheden, of anders, ik wil wat later kunnen remmen
Wat al gedaan? Op dit moment heb ik voor en achter geperforeerde schijven ( http://volvolvo.nl/smf/index.php/topic,6...#msg102114 ) met de daarbij geleverde blokken, merk moet ik even zoeken... Het remt naar mijn idee wat beter dan voorheen, maar, heb ook een eerder commentaar van iemand ontvangen die met een 140 raced en die geeft aan de standaard remmen te gebruiken en er prima mee overweg kan...
Op zich is de boel goed gangbaar, geen trekken naar links of rechts, geen overmatige restdruk (goed te merken bij het laatste stukje uitrollen) Ik wil nog wel zien wat de rembank laat zien maar dan moet ik weten wat dit systeem behoort te hebben... (wie weet dat?)
Dan de upgrade, ik zie op sites prachtige Porsche klauwen met adapters voorbij komen, en de voorklauwen met adapters achter, maar ja, centjes... of zoiets.. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=157618
Wat is dan, als het toch gaat kosten, de juiste weg. Er zijn grenzen, tis een weg auto, geen enorme vermogens (alhoewel ik mezelf wel tot doel heb gesteld minstens naar een compressor te kijken en dan komt een standaard B20A plotseling heel anders uit de hoek... toekomstmuziek..)
Ervaringen met andere remblokken ook welkom..
wat is "het probleem"? Ik mis het "bijterige" op hogere snelheden, of anders, ik wil wat later kunnen remmen
Wat al gedaan? Op dit moment heb ik voor en achter geperforeerde schijven ( http://volvolvo.nl/smf/index.php/topic,6...#msg102114 ) met de daarbij geleverde blokken, merk moet ik even zoeken... Het remt naar mijn idee wat beter dan voorheen, maar, heb ook een eerder commentaar van iemand ontvangen die met een 140 raced en die geeft aan de standaard remmen te gebruiken en er prima mee overweg kan...
Op zich is de boel goed gangbaar, geen trekken naar links of rechts, geen overmatige restdruk (goed te merken bij het laatste stukje uitrollen) Ik wil nog wel zien wat de rembank laat zien maar dan moet ik weten wat dit systeem behoort te hebben... (wie weet dat?)
Dan de upgrade, ik zie op sites prachtige Porsche klauwen met adapters voorbij komen, en de voorklauwen met adapters achter, maar ja, centjes... of zoiets.. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=157618
Wat is dan, als het toch gaat kosten, de juiste weg. Er zijn grenzen, tis een weg auto, geen enorme vermogens (alhoewel ik mezelf wel tot doel heb gesteld minstens naar een compressor te kijken en dan komt een standaard B20A plotseling heel anders uit de hoek... toekomstmuziek..)
Ervaringen met andere remblokken ook welkom..