Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoera!!
#1
Niet dat het ergens over gaat, maar wou jullie toch even melden dat mijn 264 vandaag 'jarig' is!

Precies 25 jaar geleden op kenteken gezet! Op naar de volgende 25!

Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#2
Gefeliciteerd met je belastingvrij sturen Big Grin !
Antwoord
#3
Is leuk meegenomen, maar daar heb ik m niet voor...........als ik goedkoop wilde rijden, kocht ik wel een Starlet........
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#4
Of een Kadett op gas :lol: (die nu overigens bij de schadehersteller staat voor "taxatie"; schaamde me een beetje om het ding er neer te zetten)...
Antwoord
#5
Jammer dat ik mijn telefoon niet in de aanslag had: kwam vanochtend een A Kadett sedan tegen in net zo;n Rambo outfit als de jouwe..... :lol:

Nog meer zieke geesten! 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#6
Sander van Buiten schreef:Niet dat het ergens over gaat, maar wou jullie toch even melden dat mijn 264 vandaag 'jarig' is!

Precies 25 jaar geleden op kenteken gezet! Op naar de volgende 25!

Groeten!

gefeliciteerd, leuk als je dan een blauwe envelop krijgt ipv andere keren 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#7
Divadi schreef:Of een Kadett op gas :lol: (die nu overigens bij de schadehersteller staat voor "taxatie"; schaamde me een beetje om het ding er neer te zetten)...

Een beetje??? Ik zou me niet eens daar durven vertonen en de buurman ofzo op pad gestuurd hebben Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#8
Dat feestje had ik al gehad (zie ook elders), maar dat was idd leuke post!

Nu nog een gastank.......... :roll:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#9
Sander van Buiten schreef:Is leuk meegenomen, maar daar heb ik m niet voor...........als ik goedkoop wilde rijden, kocht ik wel een Starlet........

Goedkoop? Dan neem je geen auto, alle auto's zijn tegenwoordig duur. Maar lekker fietsen of lopen, reken maar eens uit wat dat scheelt in de maand. Daarnaast hebben onze bolides geen of nauwelijks afschrijving (de jouwe zelfs bijtelling!)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#10
Sander van Buiten schreef:Dat feestje had ik al gehad (zie ook elders), maar dat was idd leuke post!

Nu nog een gastank.......... :roll:

Beetje lange wachttijd. Dus nu aanvragen en je kunt over 2 maanden pas terecht als je pech hebt. Maar tanken is wel leuker op dat moment. Alleen die tank is zo verrekte klein Sad

Zie op Nu.nl zojuist dit: http://www.nu.nl/news/637139/37/Autogas_in_de_lift.html
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)