Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S80 T6 AWD Executive (sneak preview)
#1
Wij kregen vandeweek het telefoontje dat de nieuwe auto van schoonpapa er al was.....
We mochten wel even langs mochten komen voor een sneak preview. Nou dat was niet tegen dovemans oren gezegd ;D

Wat een monster van een auto en dat geluid :o

Ik wilde julie de foto's niet onthouden.

[Afbeelding: Foto-LLSUZTF4-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-OFVUEMNA-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-OD86JNLW-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-JNLZFEAF-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-IP6USUKW-D.jpg]


Ohjah hij staat al op z'n winterslofjes en niet op de originele spaakvelgen.
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
Antwoord
#2
Is dat de snelste in z'n soort?
Hoewel ik persoonlijk niet weg ben van de huidige modellenlijn van Volvo vind ik het interieur van wereldklasse, erg mooie vormgeving.
Groeten van Frans
Antwoord
#3
v700r schreef:Is dat de snelste in z'n soort?
Hoewel ik persoonlijk niet weg ben van de huidige modellenlijn van Volvo vind ik het interieur van wereldklasse, erg mooie vormgeving.

Wel wat betreft de lijst van 2010, vorig jaar stond de V8 nog op de lijst. Ik vond het interieur van de vorige al top maar deze gooit er nog een schepje bovenop: Geperforeerd leder met ventilatie en massage functie. En over de waslijst met toeters en bellen maar te zwijgen.... Tongue
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
Antwoord
#4
Zow dat is niet niks Smile

Die V8 leek me net wat te zwaar eigenlijk voor zo'n auto (gewicht niet PK'tjes), er staat nog een rijtest van op Autoblog.nl.
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
#5
Goeie vriendin uitgekozen Wink

Maar inderdaad een erg mooie auto zeg, vooral het interieur.
Antwoord
#6
DopdeDouwer schreef:Goeie vriendin uitgekozen Wink

Maar inderdaad een erg mooie auto zeg, vooral het interieur.

Haha, maar gelukkig doe ik het niet daarom Wink Ik hoor aan alle kanten dat het zelfs mijn 'schuld' schijnt te zijn dat ie een volvo heeft gekocht ;D
Ik ben het van thuis uit gewend en men hier kennelijk nog niet.........Tsjah het volvo-virus gaat waar het niet gaan kan Tongue
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
Antwoord
#7
Nooh vind hem wel mooi, maar je bent zeker niet bij audi een kijkje gaan nemen?? ;D
Antwoord
#8
PB240 schreef:Nooh vind hem wel mooi, maar je bent zeker niet bij audi een kijkje gaan nemen?? ;D

ik vind dit echt een super strakke auto en voor dat geld vindt je geen audi A6/A8 met dezelfde opties en motor erin.

Felicitaties aan schoonpapa van TheDrivingDutchman, dat ie er maar veel mooie en veilige kilometers mee mag maken.
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
#9
TheDrivingDutchman schreef:
v700r schreef:Is dat de snelste in z'n soort?
Hoewel ik persoonlijk niet weg ben van de huidige modellenlijn van Volvo vind ik het interieur van wereldklasse, erg mooie vormgeving.

Wel wat betreft de lijst van 2010, vorig jaar stond de V8 nog op de lijst. Ik vond het interieur van de vorige al top maar deze gooit er nog een schepje bovenop: Geperforeerd leder met ventilatie en massage functie. En over de waslijst met toeters en bellen maar te zwijgen.... Tongue

Is die V8 niet meer te bestellen? Dat ging snel dan.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#10
Marty Mcfly schreef:
PB240 schreef:Nooh vind hem wel mooi, maar je bent zeker niet bij audi een kijkje gaan nemen?? ;D

ik vind dit echt een super strakke auto en voor dat geld vindt je geen audi A6/A8 met dezelfde opties en motor erin.

Felicitaties aan schoonpapa van TheDrivingDutchman, dat ie er maar veel mooie en veilige kilometers mee mag maken.

Denk dat je je daarin een beetje vergist!
Die volvo begint bij 74.150e
en audi met 5pk meer, 1sec sneller naar 100 en zuiniger is begint bij 68.940e
Zal ie best wat karriger zijn uitgerust maar voor die 5.000e kun je hem denk ik wel naar hetzelfde uitrustings niveau tillen. Audi rijdt ook strakker!

Maar hàik ben blij dat pa zo'n mooie wagen kan kopen en koopt hoor! En gelukkig verschillen we anders zouden we allemaal dezelfde auto rijden Big Grin






Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)