Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laatste aanwinst een 262C
#1
Hierbij wat foto's van mijn nieuw aangeschafte 262C.
Origineel nederlandse auto en 26 jaar in bezit geweest bij de 2e eigenaar.
Auto is in zeer goede staat en technisch perfect op een kleinigheidje na, maar dan hebben we tenminste weer wat te sleutelen. Van binnen helemaal compleet. Volgens mijn zoon van 11 is het een KKB oftewel een Koninklijke Klasse Bak. Ik moet zeggen als ik er mee rondtour voelt het ook zo.

Groet Smorebrod

Hier de link

http://www.mijnalbum.nl/Album=DSOZGDP8
Antwoord
#2
Moooi! *jaloers* Smile
Antwoord
#3
helemaal niet mijn smaak, maar het is wel een superoriginele 262 zo te zien, erg leuk dat het een orig. NL auto is, daar heb ik ook lang naar gezocht! En gezien de gepolijste bumpers en GEEN roest (op 1 heel klein plekje na) kun je maar 1 ding doen met deze wagen: TOEREN!

Heel veel plezier ermee!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
#4
Hele mooie wagen. Ziet er uit als een nieuwe. Zeker houden zo. Proficiat met je aankoop.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995

Mijn Volvo's
Antwoord
#5
Ruilen?
Antwoord
#6
Hallo collega! Big Grin
prachtige wagen, daar hoef je niet veel aan te doen hoop ik voor je,
inderdaad een paar blaasjes gezien op de hoek van je deur en bij een achterwiel??
maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ga mijn gerestaureerde 262c woensdag as voor een kenteken bij de rdw aanbieden, en dan ga ik hetzelfde doen as jij.... Toeren ;D ;D ;D

Gilles
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Antwoord
#7
Inderdaad zitten er op een paar plekken wat blaasjes, helaas ook onder de zwarte dakbekleding.
Maar wat mij betreft mag dat de pret niet drukken, kan nog jaren zo zitten voordat er weer wat aan moet gebeuren. Voor wat betreft de technische staat is hij gewoonweg perfect. De vorige eigenaar heeft nooit op onderhoud bezuinigd. Zo zit er een revisie automaatbak onder, alle rubber slangen zijn vervangen en hij heeft voordat ik hem heb gekocht nog een beurt van bijna 1000 euro gehad. Daarbij is de radiateur vervangen en alle kruiskoppelingen en tussenaslager en alle filters zijn ook nieuw. Verse APK van 2 jaar.

Maar zoals gezegd gewoon lekker toeren met die wagen.

Nu alleen nog een kijken of ik de airco weer werkend kan krijgen, ik zal hem binnenkort eens onder druk laten zetten en kijken wat er gebeurt. Pomp en koppeling zijn in elk geval nog goed.
Onderdelen zijn in Amerika nog goed te krijgen en zeker met de koers van de Dollar ook goed betaalbaar.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  VERPLAATST: Volvo 262C TE KOOP Jelmar 0 5.535 18 March 2008, 01:58
Laatste bericht: Jelmar
  voorruit volvo 262c koningbertone 9 15.255 22 August 2006, 23:17
Laatste bericht: koningbertone
  volvo 262c: silver met zwart in andere kleur!! killercroc 83 79.192 16 May 2006, 23:06
Laatste bericht: mado

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)