Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samenwerking Volvolvo en 240 Register
#1
Beste forummers,

Ik heb met interesse deze discussie gelezen. Ik ben lid van de 700 vereniging en het 240 register en kom zo nu en dan op dit forum. Mijn ervaring met de 700 club is dat hier zeer frequent goed bezochte sleuteldagen worden georganiseerd. Tevens heeft de club een forum dat zowel door leden als niet-leden van de vereniging wordt bezocht. Dat is een zeer actief forum met behoorlijk betrokken mensen.

Het 240 register heeft een halfdood (sorry dat ik het zo uitdruk maar kon niet echt een betere beschrijving bedenken) forum, een zeer goed gemaakt clubblad en weinig activiteiten. Echter de mensen die de vereniging bestieren doen dat zover ik dat kan zien met hart en ziel. Het nieuwe bestuur is zoals ik dat nu kan beoordelen van zins om de vereniging verder te helpen op welke manier dan ook. Daarnaast bestaat dit Volvolvo forum met daarin onder andere de behoefte aan sleuteldagen.

De gedachte die mij bekruipt is: Waarom vindt er geen integratie van het Volvolvo forum en het register plaats. Dan is er een actieve groep bij in het register en wordt de structuur gebruikt om oa sleuteldagen te organiseren.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties. Wat er in het verleden heeft plaatsgevonden waardoor deze situatie is ontstaan vind ik niet zo belangrijk. Volgens mij is door beide partijen te bundelen veel meer mogelijk!!!

Eric



244 GL | B21A | '79 / 945 Turbo | B230FT | '92 / Range Rover | 200Tdi | '85
Antwoord
#2
;D
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#3
Helemaal voor, maar dan zullen de statuten van het Register wel even gewijzigd dienen te worden.
Een heleboel bezoekers van Volvolvo waren namelijk lid van het Register en stapten eruit omdat kennis van buiten geweerd ging worden middels een statutenwijziging. ??? ??? ??? Wat het oude bestuur betreft, dat deed sterk denken aan de oude top van het bankwezen, met name tijdens de sleuteldagen. :Smile :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#4
waarom denk je dat dit forum er is?? en hoe dat gekomen is ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#5
Zwarte Flirt schreef:Een heleboel bezoekers van Volvolvo waren namelijk lid van het Register en stapten eruit omdat kennis van buiten geweerd ging worden middels een statutenwijziging. ??? ??? ???

Het is al dom als je zoiets besluit maar nog dommer als je merkt dat je forum om zeep gaat en toch aan je foute besluit vast blijft houden.
Doet me een beetje denken aan dat gedoe met de vliegtax Big Grin
Antwoord
#6
Ik ben blij met dit forum ;D, maar als je beide clubs weer bij elkaar kan voegen kun je daar toch weer voordeel uit halen, zoals de sleuteldagen en een clubblad.
Ik heb begrepen dat er een ander bestuur is, als deze dan weer de statuten wijzigen kan alles misschien weer teruggedraaid worden.
Wat natuurlijk wel zo is dat er ook veel andere volvo's op deze site te vinden zijn, dat past dan weer niet in een 240/260 vereniging.
Ik heb begrepen dat je voor sleuteldagen alleen als vereniging kan werken ivm de verzekering?
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
#7
De reacties op mijn bericht bevestigen mijns inziens het betoog dat ik heb gehouden. Dit sterkt mij om het forum en het register weer dichter bij elkaar te brengen. Dit initiatief is vanuit een soort ideaal en uiteraard vanuit onze collectieve hobby de 240 of wellicht Volvo's in het algemeen .

Tijdens de aankomende ALV van het 240-260 register op 19 april zal ik bovenstaande discussie aanzwengelen. Mijn gedachte is dat je met een bundeling een krachtiger club creëert waar veel meer mogelijk is dan nu in de afzonderlijke 'clubs' plaatsvindt getuige het onderwerp van dit topic en de activiteiten van de vereniging. Als mensen vanuit het Volvolvo forum hier eveneens enige betrokkenheid in voelen cq de verbinding tot stand willen brengen dan hoor ik dat graag.

Overigens als iemand sterke bezwaren of anderszins problemen hiermee heeft verneem ik het graag aangezien ik mijn energie die ik er in wil stoppen niet voor niks wil investeren.

gr.

Eric
244 GL | B21A | '79 / 945 Turbo | B230FT | '92 / Range Rover | 200Tdi | '85
Antwoord
#8
eeeuh, zou ik niet doen.
we ( oprichters van dit forum, afvalligen bij het register, megaposters enz.) zien helemaal niets in een "toenadering"richting register.
ask around ;D ;D ;D ;D ;D
zit nogal oud zeer, en ook nogal diep Wink Wink Wink Wink
laat het bedaagde register lekker z'n eigen, behoudende, bezadigde koers varen, en niet met Volvolvo associeren :-\ :-\ :-\
en doe Henk de groeten...........................................NOTT!!!! 8) 8) 8) LOL
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#9
kunnen we mischien een poll van maken ??? :Smile

maar of het een goed idee is...ik weet het niet :-\
ikzelf zou er geen problemen mee hebben
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#10
Voor mij hoeft het niet, met alle respect. Ik hou niet van burocratische bemoeienissen, 'meer mogelijk maken', gezelligheid, regels in het algemeen, verenigingen, kletsen over, etc. Volvo-sleutelen is niet bepaald een teamsport, 't is niet dat je echt iemand nodig hebt om een nokkenas te verwisselen.
Ik snap gewoon graag hoe auto's in elkaar steken, eraan sleutelen is leuk (vooral als-ie het na afloop nog doet), en het is leuk anderen die dat ook leuk vinden daarbij wat ideetjes aan de hand te doen. Net als Black Moose ben ik blij met dit forum.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo doorgeef distributie netwerk Jambon 224 155.702 3 January 2020, 23:37
Laatste bericht: Drk
  240-260 Register; zin of onzin? Marleen 240GL '82 5 4.299 6 June 2019, 21:43
Laatste bericht: ZOAB
  Firefox weigert Volvolvo edwin 4 4.023 12 February 2019, 22:46
Laatste bericht: edwin
  Volvolvo.nl verwelkomt nieuwe forum sponsor! TheSaint77 1 14.351 16 September 2015, 11:08
Laatste bericht: TheSaint77
  (ex) register auto bij garage te koop, gunstig of ongunstig? dirk jan 17 10.156 20 September 2012, 23:25
Laatste bericht: TheSaint77
  VERPLAATST: Merchandise Volvolvo.nl TheSaint77 0 1.734 28 May 2011, 15:31
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo Sleutelhangers Zwarte Flirt 86 45.150 3 February 2011, 22:25
Laatste bericht: Karinsky
  Slogan Volvolvo.nl; bedenk er een! TheSaint77 30 16.029 20 January 2011, 18:26
Laatste bericht: Ben
  KALENDER 2010 Evenementen Volvo 240-260 Register TheSaint77 3 2.353 12 February 2010, 21:33
Laatste bericht: SaddieN
  240-260 register sleuteldagen ***t_blijft_behelpen*** 1 2.340 18 November 2009, 01:11
Laatste bericht: Volvodiesel

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)