Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PP is Back!
#1
Ciao!!! 8) 8) 8) 8) net terug van bijna 3 weken Italie, met Carol & de kids, in Soiano del Lago, aan het Gardameer.
waanzinnig appartement, met riant zwembad & welgeteld 1 dag enorm onweer & regenstormen, maar dat was 's avonds, en geweldig om over het meer uit te kijken.
ben met de 245 Tic gegaan, ruim 4300 km met welgeteld 1/2 litertje 10W40 erbij, voor de rest helemaal niets, op een hoop tankbeurten na dan ;D ;D 100 octaan in Duitsland Big Grin ;D ;D ;D geweldig, helemaal vol bepakt & gezakt met kids, zooi, meuk enz. en gewoon 170-180 km/u cruizen, en menig leasedieseltje bergop het nakijken gegeven.hoop moderne auto's ook zowel op de heen als op de terugweg met panne zien staan ;D ;D ;D ;D ;D
1x geplankt, maar bij 200/u maar gestopt, werd me te wiebelig, wel vol vertrouwen dat ze tegen de 210-220 loopt( wel op 100 oct)
wel een massaprobleem ( denk ik) want m'n boordverlichting & meters ( olietemp/oliedruk/voltmeter) doen het niet meer ??? :Smile wel doen m'n tempmeter en rest v/d lampjes het ( OD, olielampje enz.) maar had Tomtom dus snelheid kon ik zo checken, en ik reed dus idd. volgens zowel de teller als de TT dezelfde snelheid.
hierbij paar pics van de 245 in Italia,

[Afbeelding: 2451vt7.th.jpg]
[Afbeelding: 2452cr4.th.jpg]
James Bond reed hier ook, waanzinnige haarspeldbochten naar Limone ;D 8)
[Afbeelding: 2453aq0.th.jpg]
[Afbeelding: 2454hw3.th.jpg]
[Afbeelding: 2455mr9.th.jpg]
en ik zocht wel de juiste plaatsen om te parkeren: 8) al zie je de Enzo en de 3 andere Porsches rechts niet, omdat je dan de enige auto in het rijtje mist waar je met z'n 7-en legaal in mag rijden ;D ;D
[Afbeelding: rijtjexo8.th.jpg]
en hier de parkeerplaats van ons appartement:
[Afbeelding: kasteelsj2.th.jpg]
oud klooster uit 1578, met eigen wijngaard & olijfgaard, en erg goed restaurant ;D ;D, boven op een berg[Afbeelding: kidsvolvoqd6.th.jpg]
http://www.residencesanrocco.it/
[Afbeelding: kasteel2vv5.th.jpg]
en de enige Italiaanse 245 welke ik heb gezien:
[Afbeelding: ital245wm3.th.jpg]
tevens de reden waarom ik het hier een beetje heb laten versloffen:
heb de Daimler verkocht, en voor Carol daarvoor in de plaats een Citroen CX gekocht, of eigenlijk twee ;D een Groene Pallas 2400 met leren bekleding enz. uit 1977,[Afbeelding: zijkantcxgroenpk7.th.jpg]
[Afbeelding: zijkantcxgroen2ew0.th.jpg]
en een grijsblauwe 22TRS uit 1989, en drie maal raden wat ik aan het doen ben.... Tongue :Smile ;D ;D ;D
[Afbeelding: cx1pm8.th.jpg]
[Afbeelding: cx22av0.th.jpg]
[Afbeelding: cx3lc4.th.jpg]

Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#2
Gave bakken die CX-en. Smile
Het is dat sleutelen aan een CX een hel is,anders had ik er waarschijnlijk ook al een gehad.
Er zijn hedentendage nog steeds auto's die qua comfort onderdoen voor zo'n auto van meer dan 30 jaar oud ! Uitgeroepen tot de auto van de 20e eeuw.Dat zegt genoeg.

Btw, waarom heb je de Daimler verkocht? :o
Antwoord
#3
nou....
Daimler was in optische staat erg goed, maar bodemtechnisch... :Smile :Smile :Smile :Smile, hele achterbrug moest vervangen, carbs. waren niet orgineel,
twee tanks waren helemaal rot, en je kunt er niet bij zonder te slijpen Tongue Tongue, alle rubbers moesten vervangen, en dan schrik je van de prijzen van onderdelen: da's niets in vergelijking met Volvo's ;D ;D ;D
CX-en vallen wel mee qua sleutelen, al kun je er niet helemaal goed bij, maar heb van twee blokken al 1 gemaakt, groene heeft al Nederlands kenteken met LPG erop ( wegenbelasting vrij Wink) en ben laastse tijd bezig geweest om LPG in de blauwe te zetten, beetje kleine dingen aan te passen enz. en dan gaat er een lintje omheen en krijgt Carol weer eens een "nieuwe"voiture, al baalt ze nog steeds dat ik haar T-bird in de prak heb gereden en verkocht heb :Smile :Smile :-\ :-\ en ik eigenlijk stiekem ook, al was ik er wel spekkoper mee ;D ;D ;D ;D ( €€€€€!!!!!)
maar zou m'n trip naar Italie liever met een 245TIC doen dan met een CX, zelfs als het een GTI zou zijn Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#4
PP! is echt terug gezien de smileys Wink
Antwoord
#5
Je weet wat ze zeggen...

Onkruid vergaat niet ;D ;D
Antwoord
#6
Citaat:Onkruid vergaat niet
groeit straks door de carrosserie van de CX? [img width=800 height=600]http://detourville.l3edynamics.com/~evert/prestige/rust/CIMG0480.JPG[/img]
Antwoord
#7
Big Grin ;D ;D ;D
klopt wel, groene is in erbarmelijke staat, maar daar was de prijs dan ook naar ;Den ging me alleen om het kenteken Wink
blauwgrijze is helemaal goed, fluitend door de Belgische APK, weet niet of dat hetzelfde is als de Nederlandse.. ???
maar heb haar van de eerste eigenaar, dealeronderhouden & met alle rekeningen en met complete onderhoudshistorie: ze heeft 180.000 km gelopen in 19 jaar Wink ;D
ze is zelfs ingezegend :Smile :Smile ??? heb een papiertje met inzegening + datum+ kosten
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#8
[Afbeelding: 78038031uv6.jpg]

Die auto aan een 2 koloms brug hangen, da's wel lef hebben ;D
Antwoord
#9
ach, ze zweven toch ook over de weg?
m'n Daimler hing ook zo, en toen kwam de hele achterbrug naar beneden, vandaaar ook dat we weg is Wink >Sad
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#10
PP! schreef:ach, ze zweven toch ook over de weg?
m'n Daimler hing ook zo, en toen kwam de hele achterbrug naar beneden, vandaaar ook dat we weg is Wink >Sad

Maar met wat pech ben je zelf ook weg Wink
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)