Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
n' tipje van de sluier
#11
had je hem nu gekocht?

ik had vandaag geen tijd maar are week kan ook hoor

ook deze lopen niet weg. :lol:
Antwoord
#12
zondag ben ik 'wieder to house'

bel maar als je zover bent.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
#13
bel jij maar

ik ben wel thuis 8)
Antwoord
#14
uit alle hoeken en gaten komen ineens turbo's te voorschijn. Dat maakt hebberig :evil: Big Grin
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
#15
en hoe komt dat dan?

de benzineprijs?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
#16
+++t blijft behelpen+++ schreef:en hoe komt dat dan?

de benzineprijs?

Zoals mVolvorider dat noemt: Het kaf wordt van het koren gescheiden wat betreft Volvo rijders!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#17
Zegt 'ie met z'n gastank :lol:
Antwoord
#18
de ?chte houden gewoon een turbo. (of zijn het de gekken?) hahaha
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#19
Divadi schreef:Zegt 'ie met z'n gastank :lol:

Dan moet je nog steeds de wegenbelasting van ? 90 op kunnen hoesten, daar rijdt mijn zus een heel jaar Fiat Panda voor :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#20
90 pleuri is nu nog niet eens 2 keer tanken Ron95, haal ik het net wel net niet mee bij Tinq/Tango/ShellExpress. Dus daar doe ik het wel voor. Pienuts!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)