Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Registerperikelen 'deel XIV'
#1
thuur schreef:Ik ben nieuw in het 200-wereldje, dus ik weet nog niet goed hoe het allemaal in elkaar steekt, dus vergeef me als ik een domme vraag stel :oops: , maar euh... ik heb me een aantal dagen geleden aangemeld op het forum van het register, maar iemand moet mijn account handmatig activeren :?:
Gr 8)

Probleem heb ik ook gehad bij het Register, heeft 3 maanden geduurd :? Daarnaast heb ik het verzoek gedaan de GLT bij mijn naam te zetten bij de RegisterVloot, die rij ik al sinds april...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#2
ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#3
Eric, jouw 244 T staat er toch al op???
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#4
volgens mij sta ik er niet tussen..... :-(
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#5
TheSaint77 schreef:volgens mij sta ik er niet tussen..... :-(

Je bent nog te kort lid en te rebels 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#6
eric vermeer schreef:ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van

ik denk dat dit register eigen is, want ik heb er tweemaal een mail aan gewaagd ,de eerste 19-02-2005!!! en de tweede 15-07-2005 en nog geen reractie, nou schreven ze in het blad dat het even kon duren voordat je reactie krijgt maar duurt nu te lang ik probeer het nie meer :x
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
#7
a.huis schreef:
eric vermeer schreef:ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van