Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Registerperikelen 'deel XIV'
#1
thuur schreef:Ik ben nieuw in het 200-wereldje, dus ik weet nog niet goed hoe het allemaal in elkaar steekt, dus vergeef me als ik een domme vraag stel :oops: , maar euh... ik heb me een aantal dagen geleden aangemeld op het forum van het register, maar iemand moet mijn account handmatig activeren :?:
Gr 8)

Probleem heb ik ook gehad bij het Register, heeft 3 maanden geduurd :? Daarnaast heb ik het verzoek gedaan de GLT bij mijn naam te zetten bij de RegisterVloot, die rij ik al sinds april...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#2
ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#3
Eric, jouw 244 T staat er toch al op???
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#4
volgens mij sta ik er niet tussen..... :-(
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#5
TheSaint77 schreef:volgens mij sta ik er niet tussen..... :-(

Je bent nog te kort lid en te rebels 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#6
eric vermeer schreef:ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van

ik denk dat dit register eigen is, want ik heb er tweemaal een mail aan gewaagd ,de eerste 19-02-2005!!! en de tweede 15-07-2005 en nog geen reractie, nou schreven ze in het blad dat het even kon duren voordat je reactie krijgt maar duurt nu te lang ik probeer het nie meer :x
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
#7
a.huis schreef:
eric vermeer schreef:ja ik heb al twee maanden geleden een foto naar het register gestuurd maar is er ook nog steeds niet bij gezet ik hoor er ook helemaal niets van

ik denk dat dit register eigen is, want ik heb er tweemaal een mail aan gewaagd ,de eerste 19-02-2005!!! en de tweede 15-07-2005 en nog geen reractie, nou schreven ze in het blad dat het even kon duren voordat je reactie krijgt maar duurt nu te lang ik probeer het nie meer :x

Hmm.... Klinkt niet veelbeloven. Waar kan ik meer lezen over de 'activiteiten' (liefst de praktijk hiervan) van het registerforum (let wel: het forum, dus niet wat de club doet) ?


Ook kreeg ik een paar dagen terug een e-mail waarin stond dat ik een nieuw bericht had op dit forum. Ik zo blij als een kind kijken, maar helaas.... Er zijn geen nieuwe berichten :twisted: Vreemd?? Iemand?

Dat rebelse kan voor mij ook opgaan vrees ik... Gister nog een Honda Prelude bij het stoplicht eruit getrokken met mijn 850-met-klein-motortje :lol: Thuur gaat wel tot aan het rode streepje.... 8)


Gr Tongue
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
#8
ja klopt maar ik heb een recentere foto naar het register gestuurd om de oude te vervangen en dit ook vermeld in het berichtje maar tot op heden niets gehoord

ik heb al meer ervaringen dat het erg lang duurt die registratie daarzo
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#9
Pak nog even de sleuteldag mee en dan eens overwegen of ik volgend jaar nog lid wil blijven.... Met zo'n club heb ik het op deze manier gehad. Kijk andere ideeen oke, maar zorg dan wel dat je op zijn minst (zeker bij nieuwe leden) op een redelijk vlotte manier reageert.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#10
Groeistuipen, jongens, allemaal groeistuipen Big Grin

Maar nu even serieus: Voorlopig is mijn houding t.o.v. het register: eerst zien, dan geloven. Ik maak ook aan het eind van het jaar de balans op en dan besluit ik of ik wel of niet lid blijf.
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 17.838 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)