Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG-inbouwers
#1
Ik wil graag LPG in mijn auto en zoek een goed inbouwstation, met verstand van Volvo's, een goede service en garantie. Ik heb er al een paar gevonden en hoor graag wat jullie ervaringen zijn:

- HPO te Middelbeers
- Gebroeders Van Orsouw te Eindhoven
- Sito Classics te Enschede
- Nova Classica te Leeuwarden.

Die laatste zou mooi zijn; da's vrijwel naast de deur voor mij. Heeft iemand goede of minder goede ervaringen met Nova Classica ? Ze doen volgens mij wel veel in oude Volvo's

Dank voor jullie reacties !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
#2
misschien een goed idee om dan met een paar lui af te spreken bij zo'n inbouwstation en dan wat korting daar te bedingen als we er gelijk 3 of meer auto's neerzetten??
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
#3
Alhoewel ik het eigenlijk maar niks vind om gas in mijn auto te bouwen, wordt het, met mijn verbruik en deze prijzen, steeds meer een optie.
Kortom: als er gekeken en onderhandeld gaat worden, houd ik me aanbevolen.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#4
Ticcie gaat naar HPO. Wanneer weet ik nog niet. Volgens hem veel ervaring met Volvo en op onze turbo's moet een specifieke installatie uit Itali? die HPO weet te leveren. Dit alles vanwege de turbo en intercooler die er op zit. Dus voor mij is dat wel een optie. Dan kan HPO eerst die van Ticcie doen om vervolgens de mijne af te maken. :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
#5
He Saint, probeer je me nou te vertellen dat de Turbo-boys het alleen voor zichzelf regelen en de rest mooi in de kou laat staan??
:wink: :lol: :lol: :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#6
haha...als je dat zo wil lezen. Nee ik doel er op dat ik weet dat HPO een installatie levert die in de Turbo past...veel anderen wagen zich er niet eens aan..dus dat is dan een goede reden voor mij om daar LPG te laten inbouwen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
#7
daar ga ik ook heen begin volgend jaar!
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
#8
Hee Sander , vanaf zondag tot donderdag rijd het grote rode 245 gevaar van Texel in de stad rond dus ''watch your back !!'' 8)

enne, weet jij ook nog de goedkoopste benzine pomp in de stad Idea want met deze prijzen tegenwoordig moet je wel op de kleintjes letten.:evil:

vlakbij mijn schoonmoeder zit zo'n pomp van BIM langs de gracht geloof ik ,maar kweet niet wat de prijzen daar doen.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
#9
He Huis! Ik zal op je letten! Als we elkaar zien, krijg je een kop koffie van me.

Toevallig stond er voor een paar weken terug een groot artikel in de krant hier over alle pompen en hun prijzen. Weet niet meer wie DE goedkoopste was, maar die BIM die jij bedoelt, zit altijd bij de goedkoopsten. Anders de ANWB-pomp aan de Helperzoom of de Tango op de autoboulevard (ben naam van de straat ff kwijt). Als je naar de Tango gaat, sta je bijna voor de deur van de Volvo-dealer. Kun je gelijk nog ff neuzen. Wel blaasapen daar trouwens........ op het parkeerterrein achter (alleen bereikbaar via de werkplaats) staat nog wel eens wat leuk. Heeft een poosje een 245 Turbo-projectje van een monteur gestaan.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#10
De BIM (vm shell) onder de rook van de Suikerunie was altijd goedkoper dan die aan de gracht bie 't Boterdiep .

"K weet niet hoe dat nu is, maar anders de Esso naast de voormalige melkfabriek de Ommelanden bij Veldma aan de Friesestraatweg.

Buiten de omgeving van stad is 't vaak nog goedkoper.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)