Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
haha lollig hoor!
#1
50 km/h op een scooter en dan een steen loslaten: dwars door de voorruit. Na ja gelukkig alweer vervangen. Pas op als er puin in je straat ligt!

[Afbeelding: matthijs0411mu.th.jpg]

[Afbeelding: matthijs0429mn.th.jpg]
79-er 242 GT B23e
Antwoord
#2
Confusedhock: Gloeiendegloeiende!!! Zulke kl*tejong ben je toch in staat met een knuppel van hun k*tscooters te rossen!? Gelukkig is het weer gefixt, maar ik zou volledig freaken als mij dit zou overkomen :evil: !
Antwoord
#3
Gloeiende Kakkerlakken ##%%#@@@ enzovoort.

Stelletje aso's. Ik hoop dat je ze de volgende keer als je ze tegen komt te pakken krijgt.
Gelukkig is een dergelijke barst verzekeringswerk, maar leuk is anders. Blij dat het alleen je ruit is en niet je lak.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
#4
Ben blij dat je nog leeft. Je leest wel eens in de krant .....
Antwoord
#5
Schofterig ... en inderdaad een geluk dat het enkel de voorruit was!
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#6
Tering das niet zo mooi Jan-Willem!! Inderdaad gelukkig alleen je voorruit maar.... Op zulke momenten wens je dat de doodstraf weer ingevoerd wordt.... :oops:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#7
WOW dat is zeer vervelend (ff niet schelden), kon je niet omdraaien en ze achterna rijden tot hun huis? iig heb je dan hun adres en kun je de politie ff bellen...
ik heb nu in de 240 zon 10" bako liggen, om eventuele defecten op te lossen, en als het een keer echt uit de hand zou lopen :wink: (maar ff serieus dat zal wel nooit zover komen, das het niet waard)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#8
Tja goed kl##te, maar inderdaad heel veel geluk dat er nergens lak is beschadigd. Enne... het gebeurde om 2u. s nachts dus ik lag op een oor maar schrok wel wakker van de klap.
Net ff naar Concours d'elegance geweest; aanrader voor degene die tijd over hebben naast de volvobeurs natuurlijk :wink:
79-er 242 GT B23e
Antwoord
#9
dit is niet zo fijn inderdaad...
(om ook maar niet het bovenste rijtje van het toetsenbord te hoeven gebruiken)

geen spoor van de daders zeker?

overigens stonden er op de VKB 3 gt's te koop.
dus sla je slag.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
#10
+++t blijft behelpen+++ schreef:dit is niet zo fijn inderdaad...
(om ook maar niet het bovenste rijtje van het toetsenbord te hoeven gebruiken)

geen spoor van de daders zeker?

overigens stonden er op de VKB 3 gt's te koop.
dus sla je slag.

Heb je de prijzen ook goed bekeken.... Volgens mij zijn die van goud ofzo.. En dan niet te vergeten die 262c voor ? 1650,- zo rot als ik weet niet wat
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)