Peiling: wat zou mijn 244 turbo waard zijn
Deze peiling is gesloten.
<€4000
0%
0 0%
€4000-€6000
0%
0 0%
€6000-€7500
0%
0 0%
€7500-€9000
0%
0 0%
>€9000
100.00%
1 100.00%
Totaal aantal stemmen: 1 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
taxatiewaarde
#11
haha nou hij heeft gewoon de auto goed bekeken en alle opties opgeschreven en de staat van alles beoordeeld en hij zei dat hij dat gewoon waard was

hij had laatst een 242gt op €12.000 getaxeerd

dus heb hem niet omgekocht of gepraat dat is je eigen voor de gek houden

maar nu ben ik benieuwd wat de turbo van ticcie straks waard is ik schat hem op zo'n €15.000
emotioneel zal hij veel meer waard zijn maar dat is mijn 244 ook
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#12
eric, er staan niet voor niets heel veel smilies bij Wink

maakt mij nieuwsgierig wat mijn '84 744 Turbo bij hem waard is.
hij is eerder al getaxeerd op bijna €4500

Antwoord
#13
ik denk dat hij nu ook wel meer waard is geworden maar ik denk dat een 240 turbo exclusiever is dan een 740 ook al is het een turbo

heb jij nog zo'n oude met die sierletters die vindt ik wel erg mooi ons pa heeft er al een met rechte letters
ik heb ooit zelf een 760 turbo gehad en die had ook sierletters dat vondt ik super
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#14
De 740 Turbo als de mijne zijn er haast niet meer. ik heb idd nog de oude sierletters.

de 740 turbo's die je nu nog ziet rijden zijn allemaal '86 '88 '89 en een aantal '90 nee ik ben de '87ers niet vergeten maar daar zie je er gewoon minder van, waarom weet ik niet.

de eerste 760 Turbo was er in '83 maar die zijn nu volgens mij echt uitgestorven, heeft een tijdje geleden 1 op marktplaats gestaan voor een belachelijk bedrag.

de eerste 740 Turbo was volgens mij pas '84 misschien ook wel eind '83 dat durf ik niet 100% zeker te zeggen.
maar dat ik dus een van de eerste heb is zeker.

hij krijgt ook over niet al te lange tijd een dinitrol of tectyl behandleing, en daarna worden de laatste kleine plekjes aangepakt en dan mag ie weer een aantal jaar ;D ;D ;D

en ik zie toch meer 240 (vooral estates zie je in rdam gewoon veel) dan 740's rijden.
ik blijf erbij dat de 740's ook wel langzaam meer waard worden.
en dan niet de standaard GL's, maar de 16V GLE's & vooral de Turbo's.

De eerste 700 serie word volgend jaar pas oldtimer!!
en van 200 serie, is natuurlijk een heel groot deel al oldtimer, dat zal er ook wel enigsinds mee te maken hebben.
Antwoord
#15
ben het helemaal met je eens de onze is een 86er met b200et,de 760 was van 1985 en de eerste met b230et
de 84er 760 had nog de b23et

heb jij er nog een met b19et dus met zilver kleppendeksel? want volgens mij zijn de b200et pas in 1985 gekomen

gewoon zuinig op zijn dan wordt hij straks veel geld waard en zeker nog de 84ers en mischien nog wel meer als de 240 turbo
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#16
ik heb hem gekocht met een B200ET, maar het officiele blok ligt in de opslag (wist niet eens dat het een B19ET was, maar idd wel een metalen klepdeksel en geen zwarte) , maar was alles behalve fris ;D

Hoeveel die waard word interesseert me niet, James gaat niet weg !!!!
Antwoord
#17
volgens vadis heb je in 1984 alleen de b19et als turbo in 1985 de b200 en b230et
dus zeer speciaal dus nooit verkopen ;D ;D
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#18
nu nog de wielkapjes vinden! ;D Hoe heten die velgen? Dan kan ik eens voor je vragen. Ik heb een idee namelijk. Tongue
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#19
saint heeft een idee.... UH OOHHH ;D ;D ;D ;D

mijn auto heeft wel een '85 kenteken (02-01-1985(2 januari 1985) op kenteken gezet), maar de o.a. de remdelen van '85er passen niet op de mijne. zo ben ik erachter gekomen dat het een 84er is.
Ik heb hier remdelen van een '84er liggen en van een 85er. behoorlijk verschil, maar volgens mij heb ik dat al eens ergens gepost, onder het mom van wiel spacers ofzo.

dus toen met wat handigheid 940 Turbo spul rondom gemaakt, met brembo schijven (niet geboord, niet gegroefd, maar toch behoorlijk verschil).
Ik heb nu de ferodo remblokken weer vervangen voor standaard volvo, en neem nooit EBC blokken !!! wat een troep is dat, die zijn heel zacht (zowel de red stuff al de greenstuff, alhoewel de green stuff iets minder) maar die geven een troep op je velgen, krijg je er -haast- nooit meer af >Sad >Sad >Sad

ik heb de vorige eigenaar een mail gestuurd over of hij een foto wilde maken van het oude blok, want dat zou dan ook een B19et moeten zijn, (dan klopt alles).

ik heb die wielkapjes wel maar vind ik geen porum, zowel met witte letters als met zwarte letters niet.
ik wil liever naafdopjes hebben. dan nieuwe wielmoeren erop et voila
Antwoord
#20
OK Wink
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)