Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verlengde 245
#1
Hij staat er al een poosje (veiling al 4x verlengd):

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll...otohosting

Wie weet een (buiten)kansje? Ik begin er niet aan.......
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#2
Cry Volgens mij zit er ook een boel werk aan
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#3
Haha, zou je denken? Volgens mij zijn de randen helemaal 'dichtgesmeerd'. Als ik al zo'n ding zou willen, zou dit 'm zeker niet worden! :wink:

Over 'beetje werk' gesproken: kijk voor de grap eens op marktplaats/oldtimers/zoekwoord: 264 voor een hele krokante 264 TE!
Maar blijft mooi zo'n ding!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#4
er staat ook een vergelijkbare bak op ebay.nl
huidige auto's:
Volvo 940 combi automaat uit 1997
Volvo 245 B21A uit 1978

Vroeger veel verschillende Volvo's gehad...
Amazon '68, 245 combi VAN '86, 245 combi homebrew VAN '88, 245 B21ET '83,
245 B21A '76, 740 combi '88, 850 combi '96
Antwoord
#5
Verlengde uitvoeringen staan continue te koop op advertentiesites.

Aangezien ze vrij schaars zijn denk ik wel eens dat ze alleen maar verhandeld worden i.p.v. dat ermee gereden wordt ;D

Het valt me trouwens op dat ze doorgaans qua carosserie in abominabele toestand verkeren. Sad
Antwoord
#6
Okee dan hier een 245Transfer voor degene die niet willen sleutelen en geld te veel hebben

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=4v2n2ealgd3

Bram en ik heb een paar jaar geleden een 245T(zelfde kleur en uitvoering als in deze advertentie) gehad welke een uitvaartwagen was die oorspronkelijk door de Fa. v.d.Spek uit Rotterdam was besteld en waarvan er nog een identieke was plus een hele vloot 264TE als volgwagens.

Zo slecht was onze Transfer niet op een verrotte achterwielboog,paar krassen en een luie motor(gek hè..)en de airco had er ook geen zin meer in. Verder mooie auto alleen jammer dat de achterbak zo leeg was 8)
Antwoord
#7
Maar deze is dus WEL mooi!
En ik vind de prijs ook niet zo heel erg overdreven
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#8
Wel een licht motortje om mee over de Alpen naar hier te komen, ik schat hem toch minstens 1600kg
En een spoorwegovergang waar de trein net een bocht neemt, kan in het midden ook weleens een :-* probleem geven.
Peter, niet voor bezwijken, je komt er de dijk nooit mee op. 8)
Maar een prima Volvolvobandwagon. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#9
Mooi ding!
Verdient t ook om binnen te mogen staan.

Maar zolang is een standaard garage ook weer niet.
Of een parkeervak bij de AH.
Of...
Maw: mooi, maar niet praktisch voor dagelijks gebruik, lijkt me...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG, 113.000 km | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, CVT, 53.000 km | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005, 179.000 km
Antwoord
#10
Inderdaad een mooi ding. Nu nog een stuk korter, dan is hij helemaal geweldig.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)