Peiling: uit gastvrijheid spreken we indien gewenst in de taal van de gast
Deze peiling is gesloten.
nee dit is een nederlands forum
0%
0 0%
ja lijkt me nogal logisch
0%
0 0%
nee ga maar lekker pb-en
0%
0 0%
ja we zetten ons internationaal op de kaart
0%
0 0%
inburgeren met die hap!
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 0 0%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spreektaal op dit forum als we gasten hebben uit buitenland
Momenteel ben ik zo vrij geweest een paar berichten uit te wisselen met ADAM die de website k-jet.org heeft gebouwd en sinds kort lid is van ons forum.

Zie het topic GROENE BOEKJES.

Aangezien ik mij realiseer dat niet iedereeen gecharmeerd zal zijn van die "ontwikkeling " (groot woord voor 3 berichtjes) wil ik graag jullie mening eens horen EN DIE VAN DE WEBMASTER natuurlijk!

met vriendelijke groet, Jan
Antwoord
Zo te zien zijn er genoeg mensen die zo'n verdwaalde gast willen helpen, dus het lijkt me niet zo'n groot probleem. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik heb hier geen problemen mee.

Verder lijkt me wel zo netjes om een topic in een taal te houden, en niet binnen het topic continu te wisselen.

Trouwens: In het techniek forum zijn zelfs de categorien tweetalig! Wink
Al is het natuurlijk wel volvolvo.nl

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG, 113.000 km | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, CVT, 53.000 km | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005, 179.000 km
Antwoord
Sjoen it grutte oantal Friezen op dizze webside soe it wolris http://www.folfolfo.frl wurde kinne Smile Smile
Volvo 240 GLE overdrive sedan, 1983<br />Daf 55 variomatic sedan, 1970<br />Citroën Xsara TD berline, 2000
Antwoord
Ik mis een optie: een andere taal ok. Maar fries? Je moet niet overdrijven! Wink Big Grin

Verder vind ik het ok om in het engels te gaan als hij iets plaatst. Maar zeker niet op voorhand!
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
michiel schreef:Ik mis een optie: een andere taal ok. Maar fries? Je moet niet overdrijven! Wink Big Grin

Verder vind ik het ok om in het engels te gaan als hij iets plaatst. Maar zeker niet op voorhand!

Ja een andere taal lijkt me een taal niet binnen de nederlandse grenzen.

En Engels is altijd de voorkeur lijkt me, is het meest internationaal als tweede taal gebruikt in communicatie met anderstaligen.
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Gerben schreef:Sjoen it grutte oantal Friezen op dizze webside soe it wolris http://www.folfolfo.frl wurde kinne Smile Smile

Wij moatte ûs eigen website mar beginne. ;D Frysk is oars de 2e offisjeële taal fan Nederlân.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
k-jet.org is een hele nuttige en hele leuke website. Die is in t engels dus erg toegankelijk voor de rest van de wereld. Wij zijn in principe een Nederlands forum en door de Nederlandse taal minder toegankelijk. Dus ik vind dat als de eigenaar (van een coole site als K-jet) de moeite neemt om zich aan te melden hier en met ons te communiceren, dat we best Engels kunnen praten in zo'n topic waar dat dan past.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:k-jet.org is een hele nuttige en hele leuke website. Die is in t engels dus erg toegankelijk voor de rest van de wereld. Wij zijn in principe een Nederlands forum en door de Nederlandse taal minder toegankelijk. Dus ik vind dat als de eigenaar (van een coole site als K-jet) de moeite neemt om zich aan te melden hier en met ons te communiceren, dat we best Engels kunnen praten in zo'n topic waar dat dan past.

Ik ben het helemaal met je eens. Als wij waar het kan maar de Nederlandse taal gaan voeren.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Bert N schreef:
Gerben schreef:Sjoen it grutte oantal Friezen op dizze webside soe it wolris http://www.folfolfo.frl wurde kinne Smile Smile

Wij moatte ûs eigen website mar beginne. ;D Frysk is oars de 2e offisjeële taal fan Nederlân.

Ja sorry als ik de indruk heb gewekt de friese taal niet als taal te erkennen of zo, natuurlijk is dat het wel!. Maar vadaar dat ik ook uitdrukkelijk buiten de nederlandse grenzen heb gezegd (Pfoei, daar heb ik me weer uitge***t)
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toegankelijkheid forum 240diesel 8 4.056 26 March 2007, 22:04
Laatste bericht: Claus
  Mag je op het forum waarschuwen voor een malafide verkoper?? henqui 25 10.196 24 December 2006, 18:36
Laatste bericht: Postma 245 GL
  Waarom niet één forum voor alle types Volvo 140/160/240/260? MP 45 20.116 10 November 2006, 22:21
Laatste bericht: MP

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)