Peiling: in welke frequentie moet bovenstaande gehouden worden?
Deze peiling is gesloten.
elke maand
0%
0 0%
elk kwartaal
0%
0 0%
elk halfjaar
0%
0 0%
eens per jaar
0%
0 0%
van mij hoeft het helemaal niet
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 0 0%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frequentie fotoshoet en ouwenelen bijeenkomst
Na wat opmerkingen in het topic van de laatste bijeenkomst, werd er voorgesteld om er een polletje aan te wagen.
Aangezien ik nog geen polletje zag verschijnen, ben ik maar zo brutaal geweest om er zelf 1 op te zetten Wink
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Je hebt groot gelijk Peter.

Hoe lijkt het met een Volvolvorit dit najaar. Die zou jij toch organiseren :o

Misschien is dit ook een leuke locatie om een meeting te organiseren:

http://www.volvomuseum.nl/index.php?opti...&Itemid=26

V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Inderdaad leuk voor een meeting, ook lekker centraal in het land.
En die volvolvorit hou je tegoed.
Ik heb al wel wat ideetjes, ik heb ook alle info van de vorige rit van Hendrik gekregen, dus het zit er aan te komen.
ik kan alleen nog niet zeggen wanneer, maar het raakt niet in het vergeetboek!
Maar als er mensen zijn die in die tussentijd een rit willen organiseren, moeten ze het zeker niet laten. Wink
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Wil je het leuk houden, dan moet je dit soort evenementen niet elke dag houden. Eens per jaar vindt ik wel voldoende. 8)

Als je hulp bij de organisatie of uitzetten van een rit nodig hebt, stel me graag beschikbaar Peter. ;D
Mij jeugd is verweesd, doordat mijn vader zowat maandelijks bolletje-pijltje ritten zat te ontwerpen voor diverse clubs en bedrijven. :'(
En wij mochten dan meedoen als controlepost. :'( :'(
Pure kinderexploitatie. >Sad
Maar ik vond het resultaat van zijn geploeter soms wel mooi. Hij projecteerde soms een bedrijfslogo of een tennisracket op een landkaart en het via de kortste route eromheen scheuren, zonder het te raken was zelfs spannend. :o
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Dat je dit soort ritten niet iedere dag moet organiseren ben ik mee eens. Smile

Toch enkel 1 keer per jaar zal een aantal mensen van deelname uitsluiten die om wat voor reden niet kunnen zie alleen al de aanloop van de afgelopen geslaagde fotosjoet, qua afzeggingen. Sad

Het lijkt mij na deze positieve ervaring best aardig om zeg maar 4 ? maal per jaar(fotosjoet/sleutelmeeting/toerrit/etc..) iets van een evenement te organiseren, daarmee geef je een ieder de kans om een bijeenkomst te bezoeken en kun je het ook in verschillende delen van het land houden. :Smile

Voor sommigen bleek de afstand ook een bezwaar ??? dus dan is dat ook opgelost.

Ik zou alleen al komen vanwege de gezellige en ongedwongen sfeer ;D al is het op Rottumerplaat ;D gaat er eigenlijk wel een veerboot die kant op ??? Mijn volvo wil in ieder geval kilometers vreten en het liefst veel ;D
Antwoord
Bert N schreef:Je hebt groot gelijk Peter.

Hoe lijkt het met een Volvolvorit dit najaar. Die zou jij toch organiseren :o

Misschien is dit ook een leuke locatie om een meeting te organiseren:

http://www.volvomuseum.nl/index.php?opti...&Itemid=26

Lijkt me inderdaad DE JUISTE locatie. Tenslotte hebben we allemaal potentiele museumstukken? toch?
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Als je hulp bij de organisatie of uitzetten van een rit nodig hebt, stel me graag beschikbaar Peter.

Geldt voor mij ook, Peter, maar dat had ik je een hele tijd geleden al laten weten. Vooropgesteld dat de rit in deze regio gaat plaatsvinden natuurlijk...
Antwoord
Voor wat betreft de rit, komt het wel goed als ik zo de aanbiedingen van de helpers optel ;D
In eerste instantie denk ik dat ik in mijn uppie een heel eind kan komen. Ik denk ook dat het leuker is, dan kunnen jullie gewoon meepuzzelen met de rest Wink

Verder ga ik ook voor een keer of vier per jaar voor de volvolvo bijeenkomsten.
Ik denk dat het dan 1 of 2 ritten zullen zijn, 1 sleutelmeeting en 1 of 2 ouwenelenmeetings.
Antwoord
Peter Timmer schreef:Voor wat betreft de rit, komt het wel goed als ik zo de aanbiedingen van de helpers optel ;D
In eerste instantie denk ik dat ik in mijn uppie een heel eind kan komen. Ik denk ook dat het leuker is, dan kunnen jullie gewoon meepuzzelen met de rest Wink

Verder ga ik ook voor een keer of vier per jaar voor de volvolvo bijeenkomsten.
Ik denk dat het dan 1 of 2 ritten zullen zijn, 1 sleutelmeeting en 1 of 2 ouwenelenmeetings.

Ja in dat schema kan ik me prima vinden. Overigens zie ik nu aan de hand van de foto's van Jan, dat de voorkant wel iets omhoog is gekomen, en niet meer lager staat als de anderen. Ook rijd ik nu wat relaxer over de drempels.

Morgen nog de radiateur vervangen (inclusief kachelslang) en dan voorlopig eens genieten van de 244!

O ja en als je hulp nodig hebt bij het organiseren van e.e.a. Peter, uiteraard natuurlijk!
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
kkettenis schreef:O ja en als je hulp nodig hebt bij het organiseren van e.e.a. Peter, uiteraard natuurlijk!

Hoe langer dit topic loopt, hoe meer ik het idee krijg dat ik een soort van evenementencommissie ben :o
ik organiseer alleen maar een rit, jongens Big Grin

Maar ik begrijp wel dat als ik hulp nodig heb, die niet moeilijk te vinden zal zijn 8)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)