Peiling: wat moet ik doen met de buitentempmeters?
Deze peiling is gesloten.
digitale in de turbo laten zitten
0%
0 0%
digitale in mijn turbo omwissellen voor analoge uit mijn gli
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 0 0%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
buitentempmeter
ik zit echt te dubben wat ik zal doen

wat zouden jullie doen?
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Ik vind een analoge beter bij een 240 passen dan een digitale.
Maar dat lost het probleem niet op, want in 1 van de2 komt toch de digitale Tongue
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Laten zitten.

Als je het echt niet weet, hou het dan bij origineel Wink
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
eigenlijk dacht ik dit: ....de analoge voor 50 euro aan mij verkopen, met zender en de hele rattaplan :-) Maar die optie stond er niet bij. Sad
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Of de optie; nog een anologe op de kop zien te tikken (en dus net voor Saint's neus wegkapen) en in beide auto's een anologe ;D
Antwoord
lj_dekker schreef:Of de optie; nog een anologe op de kop zien te tikken (en dus net voor Saint's neus wegkapen) en in beide auto's een anologe ;D

hey hey hey!! Pas op he! Trouwens, ik had er nog een tegoed van Filip... :Smile ???
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik vind de digitale net niet thuishoren in een turbo en de analoge past ook mooier bij de rest van de metertjes. Omwisselen dus!
Antwoord
Helemaal mee eens. Had ik ook gedaan.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Tis maar net wat je voor ogen hebt natuurlijk. Digitaal kan mooi zijn al dan niet origineel,.... Maar alle keren moet het in het totaal plaatje passen.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
De digitale is van bouwjaar '87 en later dus in een Turbo van voor '85 hoort een analoge thuis en bij een oudere 240 vind ik de analoge mooier staan. Zo'n digitale vloekt een beetje met de andere metertjes.
De digitale is wel weer makkelijker af te lezen,dat wel.
IK heb ze dus beide: in de '82 GLi een analoge en in de '93 Polar automaat een digitale ;D
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)