Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240-ers in de USA
#1
Afgelopen mei 3 weken in het zuid-westen van de VS rondgereden en behalve veel natuurschoon ook veel autoschoon gezien. Niet alle 240-ers gekiekt, maar wel een paar. Even kijken of ik die plaatjes kan uploaden ...

[Afbeelding: simg16306uk.th.jpg]
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
#2
Net even iets te veel er af gesloopt, denk ik. Nog een keertje, andere foto:

[Afbeelding: simg14979xl.th.jpg]
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
#3
Dat is al beter zo. Nog eentje:

[Afbeelding: simg14985kg.th.jpg]
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
#4
Nog een keer die rode:

[Afbeelding: simg16309kz.th.jpg]

Deze kwamen we tegen in Californie, langs de kustroute (CA 1), ter hoogte van San Simeon. We waren uitgestapt om een kolonie zeeleeuwen te bekijken die daar op het strand lagen. Deze 240 zag er niet best uit: verweerde lak en veel roest maar nog te goed voor de sloop, blijkbaar.

De witte 242 stond op een parkeerplaats in Bryce Canyon NP. Terwijl ik foto's aan het maken was, kwam de eigenaar aanlopen: een Libanees die met zijn hond door de VS trok. Er was niet veel origineel aan deze bak: het hele interieur was eruit gesloopt. In plaats daarvan was er een houten bak in getimmerd met een slaapplaats (voor man met hond) en een racestoeltje. Wel echte turbo-velgen.
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
#5
Leuke foto's! Maar als ik jouw forumnaam zie, ben ik ook razendbenieuwd naar je eigen auto.......FOTO!........... :lol: :wink: 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#6
Sander van Buiten schreef:Leuke foto's! Maar als ik jouw forumnaam zie, ben ik ook razendbenieuwd naar je eigen auto.......FOTO!........... :lol: :wink: 8)

Sander,
Kijk maar eens bij ik en mijn Volvo, t'kon een broertje van de jouwe wezen. Gave kar. 8)

Trouwens wat is het rustig.
Ik terug van vakantie en de rest nu met vakantie. 8) 8)
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
#7
Hahaha, ok....ik was iets te snel. Idd mooie bak! De mijne is tweede serie en iets donkerder groen, maar voor de rest!

"t Is idd stil hier. Nou dan moeten wij de middag maar volkletsen, of niet?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#8
Oef er staat me over 4 weken wat te wachten zie ik wel, dan ga ik richting Californie / Nevada en Arizona 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#9
Vakantie of werk?
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
#10
Vakantie, we gaan met de motor (Harleys's en een paar Indians) zo'n 4000 kilometer touren door 3 staten, start en einde in LA, langs o.a. San Fransisco, Las Vegas, stukje Route 66 en langs het zuiden weer terug naar LA.

Maar dan weet ik dat het de moeite waard is mijn fototoestel in de aanslag te houden (rij zelf met de volgauto)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)