5 June 2005, 16:11
Hoi,
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de Thermotijdschakelaar bij een B200F. We hebben de spanning op de koude start injector getest. Op de 2 polen die daar naartoe gaan komt geen spanning te staan. Bij de signaaldraad gemeten naar een ander aardpunt wel. Het sevice boek adviseert de Thermostaatschakelaar. Andere mogelijkheid zijn draadbreuken/computer. Begin maar met de Thermotijdschakelaar. Deze zit echter danig weggebouwt, en ik moet een behoorlijk stuk van het brandstofinjectiesysteem uitbouwen. Klopt dat? Of is er wellicht een makkelijkere manier?
Bedankt.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de Thermotijdschakelaar bij een B200F. We hebben de spanning op de koude start injector getest. Op de 2 polen die daar naartoe gaan komt geen spanning te staan. Bij de signaaldraad gemeten naar een ander aardpunt wel. Het sevice boek adviseert de Thermostaatschakelaar. Andere mogelijkheid zijn draadbreuken/computer. Begin maar met de Thermotijdschakelaar. Deze zit echter danig weggebouwt, en ik moet een behoorlijk stuk van het brandstofinjectiesysteem uitbouwen. Klopt dat? Of is er wellicht een makkelijkere manier?
Bedankt.