22 August 2018, 17:20
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 August 2018, 17:20 door Hansepans.)
Korte update,
Gisteren avond de twee polige sensor doorgemeten na het kijken van 1e filmpje van onderstaande link
https://www.speedwaymotors.com/the-toolb...sors/28754
Multimeter in AC stand, een tweepolige HAL sensor genereerd zelf zijn puls, en ik kreeg netjes een oplopend voltage naarmate mijn snelheid toenam.
Draadje aangesloten op de ECU en inderdaad, het stationair toerental wordt netjes geregeld zodra ik tijdens het rijden (60km/h bijvoorbeeld) de koppeling intrap of plotseling hard rem met koppeling ingetrapt.
Het roken bij stilstand heb ik nog niet kunnen detecteren dus hopelijk blijft dat ook weg. Maar, dit is niet altijd dus dat zal over langere tijd moeten blijken.
Gisteren avond de twee polige sensor doorgemeten na het kijken van 1e filmpje van onderstaande link
https://www.speedwaymotors.com/the-toolb...sors/28754
Multimeter in AC stand, een tweepolige HAL sensor genereerd zelf zijn puls, en ik kreeg netjes een oplopend voltage naarmate mijn snelheid toenam.
Draadje aangesloten op de ECU en inderdaad, het stationair toerental wordt netjes geregeld zodra ik tijdens het rijden (60km/h bijvoorbeeld) de koppeling intrap of plotseling hard rem met koppeling ingetrapt.
Het roken bij stilstand heb ik nog niet kunnen detecteren dus hopelijk blijft dat ook weg. Maar, dit is niet altijd dus dat zal over langere tijd moeten blijken.