Een echte Zweedse Volvo te koop!
De reden dat hij weg mag is dat ik binnenkort een hoop minder kilometers ga maken, dus iets kleiners mag wel. Ik zoek een VW Kever, mocht je die willen ruilen .
B230A motor, m47 bak, bouwjaar 1986
Ik heb de wagen nu ruim een jaar en heb er een hoop aan gedaan. Hier een kleine greep:
-motorrubbers vervangen
-centrale deurvergendeling (met afstandbediening) ingebouwd
-achterveren vervangen
-achter schokbrekers vervangen
-alle bussen van de achterophanging vervangen
-nokkenas vervangen voor VX3 nokkenas
-distributie vervangen
-radiatorfan vervangen (is nu electrisch, zuiniger en beter)
-recent grote beurt gehad
-remschijven achter vervangen
-remblokken achter vervangen
-verdeler vervangen
-rotor vervangen
-banden rondom vervangen
-velgen opgefrist
-chromen sierringen op velgen geplaatst
-accukabels vervangen
-accu vervangen
-kachelkraan vervangen
En vast nog een stapeltje onderdelen die ik vergeten ben te noemen. Al met al ruim meer dan de vraagprijs van de auto.
Nadelen:
-Rechts in de dorpel en wielkast een roestgaatje, makkelijk en simpel te repareren.
-lekt een drupje olie (hij is dan ook al 32 jaar oud)
Wielkastranden achter zijn al eens vervangen en gespoten.
Loopt als een trein op LPG, wat aan de rijke kant op benzine (gasnaald in de carburateur slijt door rijden op lpg. de naald staat dan droog). Heerlijke wagen om dagelijks mee te rijden. Kilometerstand is 478xxx, net ingelopen dus.
De auto is in 2011 geimporteerd uit Zweden. Ik heb de onderhoudshistorie sinds 2011. Sindsdiem is er ruim €12.000 gespendeerd door verschillende eigenaren.
Mocht je een kever hebben waar je vanaf wil, worden wij hele goeie vrienden!
Vraagprijs €1100,-
Heb je meer vragen, of wil je komen kijken mag je altijd een berichtje sturen.
De reden dat hij weg mag is dat ik binnenkort een hoop minder kilometers ga maken, dus iets kleiners mag wel. Ik zoek een VW Kever, mocht je die willen ruilen .
B230A motor, m47 bak, bouwjaar 1986
Ik heb de wagen nu ruim een jaar en heb er een hoop aan gedaan. Hier een kleine greep:
-motorrubbers vervangen
-centrale deurvergendeling (met afstandbediening) ingebouwd
-achterveren vervangen
-achter schokbrekers vervangen
-alle bussen van de achterophanging vervangen
-nokkenas vervangen voor VX3 nokkenas
-distributie vervangen
-radiatorfan vervangen (is nu electrisch, zuiniger en beter)
-recent grote beurt gehad
-remschijven achter vervangen
-remblokken achter vervangen
-verdeler vervangen
-rotor vervangen
-banden rondom vervangen
-velgen opgefrist
-chromen sierringen op velgen geplaatst
-accukabels vervangen
-accu vervangen
-kachelkraan vervangen
En vast nog een stapeltje onderdelen die ik vergeten ben te noemen. Al met al ruim meer dan de vraagprijs van de auto.
Nadelen:
-Rechts in de dorpel en wielkast een roestgaatje, makkelijk en simpel te repareren.
-lekt een drupje olie (hij is dan ook al 32 jaar oud)
Wielkastranden achter zijn al eens vervangen en gespoten.
Loopt als een trein op LPG, wat aan de rijke kant op benzine (gasnaald in de carburateur slijt door rijden op lpg. de naald staat dan droog). Heerlijke wagen om dagelijks mee te rijden. Kilometerstand is 478xxx, net ingelopen dus.
De auto is in 2011 geimporteerd uit Zweden. Ik heb de onderhoudshistorie sinds 2011. Sindsdiem is er ruim €12.000 gespendeerd door verschillende eigenaren.
Mocht je een kever hebben waar je vanaf wil, worden wij hele goeie vrienden!
Vraagprijs €1100,-
Heb je meer vragen, of wil je komen kijken mag je altijd een berichtje sturen.