..steuntjes gefabriekt, 3mm plaat, weer even passen.. pasvorm is te idioot voor woorden. (afkloppen, komt vast nog wel iets voorbij..) De bouten zitten bij deze versie nog in een sleufgat, had niet gehoeven want de boel zit gewoon gecentreerd. Ze moeten slechts enkele mm's naar buiten. Achterste steunen worden net zoiets, komen alleen op het hellende vlak achter de schroefveer.
De schroefveer kán net de lasrand van het fram raken, daar gaat de rand weg en komt er een rups voor in de plaats, (een lasrups..) = 15mm extra..
JAUS9797 by
63Jambon, on Flickr
IMG_9416 by
63Jambon, on Flickr
IMG_9415 by
63Jambon, on Flickr
IMG_9414 by
63Jambon, on Flickr
IMG_9410 by
63Jambon, on Flickr
IMG_9412 by
63Jambon, on Flickr
Vraagje voor de brandstofpompkenners.. De originele V40 intank-pomp, heeft ie dezelfde opvoerdruk als die van een 200..? De tank in deze '74-er heeft nl een tank zoals de 200 serie, de plaat met daaraan de vlotter heeft ook al een retour aansluiting, welliswaar afgedopt. Kan ook de '74-'75 tank van de 164E-GL-TE zijn maar verwacht eigenlijk geen verschil.
Dan zou daar de 200 intankpomp ook in passen lijkt me. Voor de A motoren heeft deze ook gewoon de aansluiting onderaan.. Ik kan dus ook kiezen voor een universeel pompje. De retourleiding komt dan alleen op de vlotterplaat erbij op de afgedopte aansluiting.
In principe handiger want de boel hangt onder de LPG-tank, bij storing moet de tank er onder vandaan. An sich ook niet zo spannend.. Anders had Jams Bond het ook wel gedaan..
En anders fabriek ik de of een V-seriepomp in de tank..