Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swede Mandarin..
#11
(12 April 2018, 21:47)frox schreef: Leuk weer!
Er komt dus een bovenliggende-nokkenas-motor in?

Welke heb je nog nog allemaal? gele? blauwe en nu een oranje?

geel-groen-mandarijn..  Bezig met de B21, wordt geen racemonster maar een comfortabel rij-ijzer / km-vretert..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#12
..vanavond de M46 een plekkie gegeven..  Hangt maar 25mm te ver naar achteren. mbv een enigszins vernachelde M41 draagbalk en kleine aanpassingen hangt ie snel op z'n plek. Weet nog niet zeker of ik de spanband zo laat, het steekt nogal af zo..

[img] https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

https://www.flickr.com/photos/60432495@N...en-public/

[/img]

..wat doe ik nu weer verkeerd..?!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#13
psst..?! ah, daar zijn jullie..!

Van B21 met VX naar 230XX..

Nu kan ik aan een goede FT met LPT uit een 900 komen, maar heel veel plaats voor een Turbi is er ntl niet. Hoeft ook niet persé.. maarruh.. nu heb ik ook de beschikking over het hele injectie-spul van een FK (geloof ik dat het is..) zodat er eventueel ook G3 op kan meeliften.

Dan is de compressie ntl niet ok. Kan een dergelijke kop worden gevlakt voor dat doel of toch een andere kop..?!

..truste..
Antwoord
#14
Hierzo....

Een FT en een FK zijn allebei turbo motoren, met inderdaad standaard een vrij lage compressie.
Een F of een FB zijn de turbo loze motoren. Allemaal met nagenoeg hetzelfde motormanagement, in ieder geval de kabelboom is zo goed als gelijk.

De lagere compressie zit 'm in het onderblok, de cilinderkoppen zijn allemaal de 1000530 koppen (behalve de FB, die heeft dan weer 531 kop (met nog iets grotere verbrandingskamers dus nog lagere compressie).

Dus op zich zou het wel kunnen, maar ik denk dat je dat wel een mm ofzo moet vlakken.
Antwoord
#15
(3 November 2018, 23:31)Dopski schreef: Hierzo....

Een FT en een FK zijn allebei turbo motoren, met inderdaad standaard een vrij lage compressie.
Een F of een FB zijn de turbo loze motoren. Allemaal met nagenoeg hetzelfde motormanagement, in ieder geval de kabelboom is zo goed als gelijk.

De lagere compressie zit 'm in het onderblok, de cilinderkoppen zijn allemaal de 1000530 koppen (behalve de FB, die heeft dan weer 531 kop (met nog iets grotere verbrandingskamers dus nog lagere compressie).

Dus op zich zou het wel kunnen, maar ik denk dat je dat wel een mm ofzo moet vlakken.

en dat kan, iemand vertelde me dat de kleppen te laag uitkomen..(?)

Kan ik aan een codering zien wat het is..? Een andere mogelijkheid is een 230 met de ontsteking nog aan de zijkant..  als dat een 230 is ntl..
Antwoord
#16
[Afbeelding: 45752344612_08377dd4e6_h.jpg]45715804_10214486081318729_2906723798805905408_o by 63Jambon, on Flickr
Antwoord
#17
T5?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)