25 January 2018, 22:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 January 2018, 22:27 door Bostel.)
Ik ben dus recent eigenaar geworden van een witte Volvo 240 2,0 benzine van 1984. Ik rijd er graag mee rond, het is natuurlijk meer 'werken' als in een moderne auto maar het heeft toch iets.
De koelwatertemperatuur ging in het begin niet erg omhoog maar na het vervangen van de thermostaat was dit opgelost.
Nu lekt de uitlaat ook op het punt waar het van 2 buizen naar 1 gaat. Aangezien ik wel houd van een sportiever geluidje was ik al aan het zoeken geweest naar uitlaatlijnen en kwam ik uit bij deze Simons uitlaat. Ziet er goed uit, nog 2 dempers & dat stuk van 2-1 zit hier ook bij. Maar ik denk dat mijn motor een B200 is en die staat niet in het lijstje waar deze uitlaat op past? Weet er iemand waar het verschil kan inzitten? Of hoe kan ik zeker zijn van welke motor er in de mijne ligt?
De koelwatertemperatuur ging in het begin niet erg omhoog maar na het vervangen van de thermostaat was dit opgelost.
Nu lekt de uitlaat ook op het punt waar het van 2 buizen naar 1 gaat. Aangezien ik wel houd van een sportiever geluidje was ik al aan het zoeken geweest naar uitlaatlijnen en kwam ik uit bij deze Simons uitlaat. Ziet er goed uit, nog 2 dempers & dat stuk van 2-1 zit hier ook bij. Maar ik denk dat mijn motor een B200 is en die staat niet in het lijstje waar deze uitlaat op past? Weet er iemand waar het verschil kan inzitten? Of hoe kan ik zeker zijn van welke motor er in de mijne ligt?