Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Photobucket.
#1
Hoi,

Sinds een paar dagen zijn foto's die via photobucket geplaatst zijn op een Volvo forum in Amerika niet meer zichtbaar. Zelf gebruik ik photobucket ook om hier foto's te plaatsen. Die zijn tot nu toe wel zichtbaar. Heeft iemand van jullie daar meer info over?

Groet,

Mathieu.
Antwoord
#2
Ik kan alleen maar bedenken dat je de bewuste foto(s) op photobucket heb verplaatst of verwijdert. Je krijgt als je dat doet wel eerst een waarschuwing van photobucket dat mogelijk de foto's die geplaatst zijn op diverse sites dan ook verdwijnen.
Antwoord
#3
Hoi RM,

Het gaat niet om foto's die ik geplaatst heb maar die van vele andere. Deze wonen allemaal in Noord Amerika dus het kan zijn dat het van toepassing is op mensen die via een Amerikaans IP adres gebruik maken van photobucket. Je kunt daar alleen nog zo'n link gebruiken als je een betaald abonnement hebt. Als meerdere van die site waarmee je foto's kunt hoisten dat gaan doen wordt het wel erg kaal op veel forums! Zelf heb ik ook een forum en daarbij kun je foto's via het forum plaatsen. Kost wel veel meer geheugen en dus duurder.
Antwoord
#4
Er schijnt bij photobucket iets gewijzigd te zijn waardoor veel foto's niet meer zichtbaar zijn. Is een mee gehoorde klacht, ook op andere fora. Wil je ze weer zichtbaar hebben dan moet je over op een betaalde variant van Photobucket.
Antwoord
#5
Goed om in de gaten te houden
Antwoord
#6
Wat ik begrepen heb is dat Photobucket niet meer wil dat in de gratis versie foto's gedeeld worden op bijv. een forum.

upgrade schijnt $399 per jaar te kosten.
Antwoord
#7
Laten we hopen dat het hier niet gaat gebeuren, alle door mij geplaatste foto's heb ik geplaatst met photobucket. Die topics kun je dan haast beter weghalen want veel waarde hebben die dan niet meer.
Antwoord
#8
Ontving vandaag een mailtje van photobucket dat ik mijn account moet aanpassen ( lees veel geld betalen) om mijn foto's zichtbaar te houden. Ga ik dus niet doen wat betekend dat alle door mij geplaatste foto's niet meer zichtbaar zijn. Zou het een optie zijn als de forum eigenaren het mogelijk maken foto's via de site te plaatsen? Zou mooi zijn als dat mogelijk wordt, heb weinig vertouwen dat als ik andere sites als imageshake gebruik dat ze lang zichtbaar zullen blijven.

Groet,

Mathieu.
Antwoord
#9
Ik heb gemerkt dat als je de url tags weglaat dus alleen de img tags. Dan blijft het voor als nog werken.
Antwoord
#10
Leesvoer voor de geinteresseerden: Problems with Photobucket

@Dop: Ik heb net even jou tip uitgeprobeerd, maar bij mij werkt het helaas niet.

Check: FAQ: Revisie remklauw Angry Angry Angry Angry

$%#@#, alle posts van mij hier hebben pics die op PB staan, #$%@-zooi!, nix doet het meer.

Bijna net zo erg als het feit dat Kjet.org down is K-jet.org website down
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)