22 July 2017, 07:59
Ik denk de verkeerde kant op, de valve en de slangen zitten vóór de carburateur en kunnen dus geen valse lucht veroorzaken.
Terug naar het begin, de valve is een uitlaat voor benzinedampen in de inlaat en in de vlotterkamer, als de motor stilstaat. Als de motor draait, wordt de vlotterkamerontluchting verbonden met de inlaat (zoals in alle carburateurs voordat de valve toegepast werd) en rijden maar. Ik snap alleen niet hoe het omzeilen van de klep door het nabootsen van de situatie alsof de klep werkt tot problemen leidt.
De klep is een latere toevoeging, als je genoeg onderdelen weghaalt/afdopt/etc ga je terug naar de oude opzet van voor 1980. Kan niet anders.
CO afstellen kan altijd natuurlijk. Als je 98 tankt gaat-ie ook minder pingelen, dat is de voorgeschreven benzine voor de B230A.
Terug naar het begin, de valve is een uitlaat voor benzinedampen in de inlaat en in de vlotterkamer, als de motor stilstaat. Als de motor draait, wordt de vlotterkamerontluchting verbonden met de inlaat (zoals in alle carburateurs voordat de valve toegepast werd) en rijden maar. Ik snap alleen niet hoe het omzeilen van de klep door het nabootsen van de situatie alsof de klep werkt tot problemen leidt.
De klep is een latere toevoeging, als je genoeg onderdelen weghaalt/afdopt/etc ga je terug naar de oude opzet van voor 1980. Kan niet anders.
CO afstellen kan altijd natuurlijk. Als je 98 tankt gaat-ie ook minder pingelen, dat is de voorgeschreven benzine voor de B230A.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969